Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt. Reduceret til et skvat i Jared Letos ufarligt drengede udgave. Jack Nicholson angreb forbrugerismen, Heath Ledger ville indføre anarki, men den her Joker er bare forelsket. Så kan jeg sgu godt forstå, at Batman ikke orker at trække i dragten. Han må også savne Superman. For hvis DC-fremtiden er mere “Suicide Squad”, så kan kun Gud frelse os.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 cain 7 år siden

compax (37) skrev:
Ja jeg mener selvfølgelig Suicide Squad, men du må virkelig undskylde hvis ikke du selv kan tænke dig til hvilken film jeg skriver om.


Tror hellere du burde undskylde din manglende sans for humor. PS - Du behøver ikke lave et indlæg.
Gravatar

#42 kblood 7 år siden

Hvis Just skriver den er super dårlig, så tænker jeg at der er meget god chance for at den faktisk er værd at se, for han har det godt nok med at have den modsatte smag af mig.
Gravatar

#43 cain 7 år siden

kblood (42) skrev:
Hvis Just skriver den er super dårlig, så tænker jeg at der er meget god chance for at den faktisk er værd at se, for han har det godt nok med at have den modsatte smag af mig.


Morten prøver så hårdt på at lyde smart, hold nu op. De 2344567364 dobbelte sætninger uden koma er da bevis på et skriftligt talent.. Eller med de mange fejl bevis på en spasser.

Morten og hans team har gjort fimz til en joke.
Gravatar

#44 SuckMyUnit 7 år siden

YES! Nu glæder jeg mig SYGT til i aften. Var seriøst bange for at Just ville kunne lide den, og jeg så spildte mine penge :P
Gravatar

#45 Ruger 7 år siden

Let me get this right. Altså, man skal deaktivere hjernen for at være med på legen - ellers er man for krævende og overanalyserende? Jeg synes biograferne skal tilbyde Valium i tabletform, som håndkøb i kiosken med 15% rabat, hvis du vælger "den store pakke" med svampe oveni.
Gravatar

#46 Geekalot 7 år siden

#45 du satser vel forhåbentlig ikke på det er en film der score 7-8 oscars du skal ind og se vel ?
Gravatar

#47 MadsFalk 7 år siden

Selvfølgelig er der forskelle på præmisserne for film. Ellers ville der jo slet ikke være et marked for Sharknado f.eks.

Jeg siger ikke SS er komplet hjernedød action, men måske dumt og tro man skal ind og se den næste There Will be blood:-)
Gravatar

#48 Geekalot 7 år siden

#47 må så også lige sige jeg forventer godt nok heller ikke en Sharknado film, så begynder jeg også og bitche hehe :)
Gravatar

#49 Snipp 7 år siden

Driver (28) skrev:
Er lige hjemvendt fra præmieren til os almindelige godtfolk på Suicide Squad og spørgsmålet, der nok presser sig mest på er selvfølgelig om dette vitterligt er en 1-stjernes oplevelse. Det korte svar er: Nej.
Det er ikke en 1-stjernes oplevelse, det er faktisk en ganske underholdende film, hvis man tager den for det den er og netop det er vigtigt. Dette er vel DCs modstykke til Guardians of the Galaxy og ligesom med Guardians, så er det med at slå hjernen fra inden, man sætter sig i biografsædet og bare lade sig rive med, ligesom en rutschebane-tur i Tivoli. Men gør man det, så får man til gengæld også en habil og underholdende filmoplevelse, der omend rodet, alligevel bringer en masse interessante og underfundige karakterer på DC-banen. Jeg må faktisk indrømme, at jeg er imponeret over, at David Ayer formår at balancere mellem alle de karakterer og give dem ligeligt scenetid, for det må være en svær bedrift. Det er ikke DCs all-star hold, der har kridtet skoene til at redde verden, men det er nok DCs mest underholdende hold, et slags Harlem Globetrotters.
Skuespillet fra Globetrotterne fejler ikke noget og især Joel Kinnaman som Rick Flagg og Will Smith som Deathshot har tilpas nok kød på til, at de til tider tager filmen op over det banale og viser lidt af den evne, DC har til at ville levere mere end blot action og jokes. Det var generelt herligt at se den gamle Will Smith tilbage som vi husker ham fra Enemy of the State, dengang da han med sin enorme karisma ejede Hollywood i '90erne, start 2000.
Er det så til gengæld en perfekt film fra David Ayer? Nej, det er det heller ikke. Det er en film, der har lidt de samme børnesygdomme som Batman v Superman i en vag skurk og et til tider en smule rodet plot, omend det slet ikke er så galt som andre får det til at lyde. Det er derimod, hvad man må forvente, når man skal have så mange karakterer sat i spil på én gang.
Jeg har til slut også en anke mod Jared Letos Joker. Der er rigelig med Joker, så man skal ikke frygte, at han kun er med i få sekunder, til gengæld faldt den Joker ikke i min smag og jeg begriber ikke, hvorfor Jared Leto ligefrem har måtte blive til Jokeren og terrorisere sine medskuespillere på sættet, så frem det passer, for ikke på et eneste tidspunkt er der en scene, der kræver så meget engagement og ikke på et eneste tidspunkt leverer han skuespil, der er bare halvt så godt som Heath Ledgers Joker. Og det skal ikke lyde som en kritik af Leto som skuespiller, for han er en dygtig skuespiller, men hans Joker så jeg ikke meget lys i. At han er en radikal ændring fra Ledgers Joker, det er så en anden ting.
Alt i alt, kan man roligt sætte sig i biografmørket, hvis man er til superhelte-genren og man er også garanteret et par jokes eller to, men nogen The Dark Knight, det er det ikke og det skal man lige forberede sig på. Så husk: slå hjernen fra og nyd turen.

Suicide Squad får 4 ud af 6 stjerner. ****


Så vidt hvad David har udtalt sig, så er det ikke ham som har klippet filmen.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#50 Ruger 7 år siden

Geekalot (46) skrev:
#45 du satser vel forhåbentlig ikke på det er en film der score 7-8 oscars du skal ind og se vel ?


Øhh......nej. Men det kunne være rart med en underholdningsfilm med en instruktør, der rent faktisk tog en simpel IQ-test og derved havde opdaget den mentale retardering i et tideligt forløb.

Skriv ny kommentar: