Og Jokeren? Han løber uforklarligt rundt i udkanten af det her skurke-mareridt. Reduceret til et skvat i Jared Letos ufarligt drengede udgave. Jack Nicholson angreb forbrugerismen, Heath Ledger ville indføre anarki, men den her Joker er bare forelsket. Så kan jeg sgu godt forstå, at Batman ikke orker at trække i dragten. Han må også savne Superman. For hvis DC-fremtiden er mere “Suicide Squad”, så kan kun Gud frelse os.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 Geekalot 7 år siden

Tror rent faktisk også den er underholdene :)
Gravatar

#52 MadsFalk 7 år siden

#48
Haha, nej men nogen gange fremmer overdrivelse forståelsen.

#50
Nu kender jeg ikke Ayer personligt men han slår mig ikke som retarderet og hans film har tit underliggende temaer selvom de er pakket ind i en actionfilm setting. SS er ingen undtagelse. Det har dog fungeret langt bedre i andre af hans film :-)
Gravatar

#53 Nicki52 7 år siden

Den er faktisk meget underholdende. Det eneste problem jeg var de første fem minutter. Synes den kunne have lavet en bedre start hvis de havde brugt den scene efter titlen på skærmen. Ellers var den fed. Harley Quinn var faktisk bedre end Jokeren. Synes jeg. Men så må vi vente på de slettede Joker scener. Synes faktisk den er meget bedre end BvS.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#54 Peteryde 7 år siden

efter mange nyheder og undskyldninger fik de mine forventerninger helt ned. Og det voldte stik. Den er bare ikke særlig god.
Gravatar

#55 Mr. Anderson 7 år siden

Scenerne med Jokeren og Harley var interessante, men det er også det eneste gode jeg kan sige om filmen. Jeg havde svært ved at sidde stille i biografsædet, fordi jeg konstant blev irriteret over scener der var totalt ligegyldige, og dialog der hele tiden brudte karakter, at jeg kun kan tro det bevidst var skrevet så dårligt.
"A day without laughter, is a day wasted." –Charlie Chaplin
Gravatar

#56 Driver 7 år siden

#49

Det skriver jeg heller ikke. Det er David Ayer og firmaet bag trailerne til filmen, der har klippet filmen i følge rygterne. Selvfølgelig har Ayer været inde over klipningen uanset hvad, man måtte tænke og tro. Jeg skriver, at han formår at balancere mellem scener med dem alle og det kræver jo, at man har filmet scener med dem alle. Det er deri det "imponerende" fra Ayer ligger. At Ayer har forsøgt at gøre alle karakterer lige interessante.

I øvrigt behøver du altså ikke ligefrem citere et helt indlæg og da især ikke når du ikke highlighter, det du referer til i indlægget og ydermere bruger det til at skrive noget, der ikke står i indlægget. :-/
Bare gør som os andre og henvis til nummeret. Det sparer plads.:)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#57 filmkorn.dk 7 år siden

Instruktører har ofte INTET med trailerne at gøre. Se bare interviewet med instruktøren bag Jurassic World, hvor han ikke lægger skjul på at trailere viser for meget eller sender et forkert signal om filmen.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#58 thomasdahl79 7 år siden

jeg var underholdt, granted der var huller i plottet og var til tider lidt rodet men der var knald på og Harley Quinn og deadshot var super skuespil præstationer og meget intresante karaktere
Gravatar

#59 stav 7 år siden

5/6 - hidtil bedste superheltefilm i år! (øvrige sete: x-men/deadpool/BvS/civil war)

Jeg er simpelhent nødt til at bruge klichéen om, at haderne må have set en anden film end mig. Jaja, den var ikke _helt_ så god som trailerne, og den følger en ret simpel og velkendt skabelon, men det gør den så også rigtig fint.

Waller, Deadshot og Quinn (+ delvist Flag) var rigtig gode, og jeg var underholdt gennem hele filmen - det på trods af, at jeg hele tiden ventede på, at filmen skulle blive noget rodet lort, for det har anmeldere i hobetal forsøgt at overbevise mig om.

Det mest negative for mig var Joker, der ikke virkede synderlig interessant, og jeg er ikke sikker på, at en masse yderligere scener med ham ville hjælpe på det. Han fungerede fint som partner i forhold til Harley, men som karakter i sig selv var han ikke synderligt spændende.



Gravatar

#60 Tegningen 7 år siden

Endnu en anmelde fra Morten Vejlgaard som er helt til grin. Manden burde virkeligt stoppe. Han giver både filmz og anmelder generelt et dårligt ry.

Skriv ny kommentar: