“Sunshine” er en af de bedste science fiction film i årevis og endnu et bevis på, at engelske Danny Boyle er en alsidig instruktør, der har en unik forståelse for mediets forskellige genrer. Transferet skuffer desværre, men lydsporet er helt og aldeles fremragende. Ekstramaterialet er også både underholdende og informativt, så hvis du har en svaghed for genren, så smæk da trygt “Sunshine” i indkøbskurven.
#51 Patriarch 17 år siden
#52 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#53 The Insider 17 år siden
#54 pulse83 17 år siden
Billed 4/6
Lyd 6/6
#55 rauhe 17 år siden
Jeg håber at der ligesom i 'The Abyss' kommer en directors cut, hvor der kommer forklaring på de ting der sker.....
The Abyss - 2/6
The Abyss Directors Cut - 5,5/6
Sunshine - 3/6
#56 jona 16 år siden
6/6
#57 filmkorn.dk 16 år siden
#58 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#59 filmz-Bruce 16 år siden
Derudover er der hele "smagskonceptet". Vi har alle forskellige opfattelser af, hvad der er referencekvalitet. Derfor er det nødvendigt med en anmeldelsesmetodik, så man kender til grundlaget for en anmelders udsagn. Den "rigtige anmeldelsesmetodik", i mine subjektive øjne, definerer iøvrigt HD kvalitet udfra kvaliteten af andre udgivelser. Det giver ingen mening at kalde en udgivelse for referencekvalitet indenfor video- og billed, hvis der findes andre udgivelser, som er bedre. Derfor vil niveauet for referencekvalitet normalt være flydende, eftersom der hele tiden kommer nye udgivelser til, som rykker ved referencen.
Alene på baggrund af sidstnævnte, er Sunshine ikke en referencetitel.
#60 filmkorn.dk 16 år siden
DVDarkivet
DVDanmelderen
Men hvad synes I, står DVDen godt hos jer. Jeg har selv en projektor der bruger et lærred på 60".