“Sunshine” er en af de bedste science fiction film i årevis og endnu et bevis på, at engelske Danny Boyle er en alsidig instruktør, der har en unik forståelse for mediets forskellige genrer. Transferet skuffer desværre, men lydsporet er helt og aldeles fremragende. Ekstramaterialet er også både underholdende og informativt, så hvis du har en svaghed for genren, så smæk da trygt “Sunshine” i indkøbskurven.
#61 The Insider 16 år siden
Og de har formentlig fået den nøjagtig samme skive som England og Danmark (som jeg begge har tjekket og begge havde samme transfer), og enhver, der betragter det transfer som referencekvalitet, bør få udskiftet sin 19"-skærm øjeblikkeligt.
#62 filmkorn.dk 16 år siden
#63 filmz-Bruce 16 år siden
#64 The Insider 16 år siden
#65 filmkorn.dk 16 år siden
NB. I øvrigt gider jeg ikke have en strømsluger som PS3 stående i mit hjem.
#66 McPeter 16 år siden
Og så synes jeg altså ofte man læser at eksperter bruger PS3'en som reference-BD afspiller. Nu kender jeg godt nok ikke BD-35'eren, men tror nu stadig at PS3'en er ret godt med... Jeg kan jo selvfølgelig tage fejl, men jeg er i hvert fald fuldt ud tilfreds med min. :-)
#67 filmkorn.dk 16 år siden
TJEK lavede et strømforbrugstjek af PS3, den brugte 2500 kr. om året i strøm bare ved at stå på standby.
#68 filmkorn.dk 16 år siden
#69 filmz-Bruce 16 år siden
#70 filmkorn.dk 16 år siden