Tim Burton har med “Sweeney Todd – Den djævelske barber fra Fleet Street” holdt sig inden for sine gængse rammer, men dermed heller ikke skabt banebrydende filmkunst. Filmen har sine øjeblikke, som udgangspunkt en finurlig historie og tilmed storspil med dertilhørende gnister mellem Helena Bonham Carter og Johnny Depp. Men med det lagt til side vækker karaktererne ikke empati, og så bliver hele moradset nu også en kende for forudsigeligt og ensformigt i det lange løb. Burton forstår stadig at underholde, men måske er den begavede instruktør efterhånden blevet for bevidst om sine egne evner. Det ligner rutinearbejde fra en mester.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Insider 15 år siden

#10, de har ofte nogle fede 3 for 2 tilbud på Blu-rays :-) De er ofte lidt dyre og smækker en del oveni hatten pga. porto. Men i øjeblikket, hvor pundet er lidt lavt, shopper jeg der oftere. Det er i hvert fald uden sammenligning det sted i verden, jeg har fået bedst service.
War. War never changes.
Gravatar

#12 HonoDelLoce 15 år siden

#11

Har du nogensinde handlet ved TheHut.com ? :)

Er helt vild med deres priser og hurtigere levering (til 1£ pr stk), og de to gange jeg har fået en levering, jeg ikke var tilfreds med (den ene gang var coveret blevet lidt beskadiget, uden jeg aner hvordan, den anden gang kom der en forkert film i en bestilling på 8 stk) har de fluks sendt mig nye varer uden overhovedet at bede om at få sendt de to retur ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 The Insider 15 år siden

#12, yo yo. Nej, The Hut har jeg ikke prøvet endnu. Har ikke rigtig turdet prøve andre engelske sites end Amazon, da så mange af dem jo sender fra Jersey - oftest uden at annoncere det. Og jeg bliver altid fanget i tolden :-) Amazon sendte mig også et ekstra eksemplar af 3. sæson af Babylon 5, fordi jeg havde fået én med én ødelagt skive, og jeg måtte gerne beholde den gamle. Senere købte jeg Labyrinth derfra, men jeg fandt den billigere andetsteds efter de havde sendt den, så jeg sagde til Amazon, at jeg ville sende deres tilbage. De skrev, at jeg bare kunne beholde både dvd'en og pengene :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 HonoDelLoce 15 år siden

#13

Det er jo ikke så ringe service endda :) Kunne være jeg skulle prøve dem på et tidspunkt :)

Det er ikke noget jeg kan stå inde for 100%, men jeg føler mig nu ret overbevist om at The Hut sender fra UK .. Jeg er faktisk ikke så meget inde i toldreglerne, men der plejer at sidde sådan et lille gult klistermærke på pakkerne, noget med noget told.. Men jeg har vel haft noget der ligner ca 40-50 bestillinger fra The Hut, og er ikke blevet opkrævet noget som helst told-værk :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 The Insider 15 år siden

Så kan det alligevel godt være, man bør give dem en chance :-) Men jeg er altid uheldig. Jeg har f.eks. brugt Play fire gange nu, og jeg har fået told oveni hatten hver gang.
War. War never changes.
Gravatar

#16 filmz-Bruce 15 år siden

Har lavet nogle screenshots taget med kamera i et mørkt rum. Jeg har måttet selektere nogle fra, for kameraets eksponeringstid er lang og ikke alle blev lige gode. Derefter har jeg i Photoshop måttet beskære billederne, da jeg ikke kunne tage billederne 100% lige og derefter resizet dem til 1024 pixels i bredden og jpg komprimeret dem. Jeg ville ønske jeg havde haft en af mine venners spejlrefleks kamera, for det tager super billeder i mørke omgivelser. Well her er billederne

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Og udstyret
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 HonoDelLoce 15 år siden

Hehe.. Lige nøjagtig Play har jeg aldrig bestilt ved på grund af told-risikoen - de har ellers ofte nogle super-lækre tilbud..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18 PredatorX 15 år siden

#16

Ja det ser nu fint ud...:-) Du må godt invitere mig hjem igen til en test tur hehe

Er det B&W sub?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#19 filmz-Bruce 15 år siden

#18 Nå ja, det skylder jeg vist :) Jamen skal se, hvad jeg kan gøre i næste uge :) Jep det er B&W'eren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#20 MOVIE1000 15 år siden

en fin film men hader ham der drengen der hele tiden synger om joanna jeg havde sangen inde i mit hoved i en ugeren tortur men rasten af filmen er sku go for mig er det lidt som Parites of the caribbean vs Harry potter men tag ikke fejl af min kritik jeg elsker den lidt ikke den bedste men det går and

5/6 herfra
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: