“Ted” fungerer sikkert for mange, og der skal da heller ikke herske tvivl om, at MacFarlane har et eller andet komisk talent. Men måske skulle han have brugt det på at skabe noget originalt i stedet for blot at lave en film, vi har set tusind gange før, og så ville det altså virkelig klæde filmen, hvis ikke den brugte så meget krudt på at være sjov på andres bekostning. Men lod man sig ikke irritere i biffen, så er filmen nu ude på en helt igennem udmærket Blu-ray-udgivelse, hvor specielt transferet tager kegler. I mine øjne er filmen dog noget hjernedødt bras.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 HonoDelLoce 11 år siden

tiany (20) skrev:
HonoDelLoce (12) skrev:

I øvrigt har jeg også Will Ferrell på min "gå-langt-udenom-liste". Jeg har set ét sjovt segment med den fyr i mit liv, derudover bliver jeg næsten gal bare af at se på ham :D


Ikke fordi han er sjov i den, men har du set Stranger than Fiction?

Eller har du bare sådan et "jeg kan ikke klare synet af ham, så han skal ikke have en chance" forhold til ham?


Nej, den har jeg ikke lige set.

Jeg har det som udgangspunkt sådan, at alle skal have en chance. Men han har fået ret mange ;-)

Dog er jeg gerne tilbøjelig til at prøve at se den (da jeg også har forstået, at den er "anderledes" i forhold til hans normale film). Det kan jo være, at man bliver overrasket (som jeg gjorde med Adam Sandler i Punch Drunk Love, Reign Over Me og sidste tredjedel af Click, som jeg faktisk ret godt kan lide).
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#22 Kruse 11 år siden

Jeg er heller ikke nogen stor fan af Will Ferrell, og det er meget få af hans film, der siger mig noget. Af film med ham i en hovedrolle, er det nok kun "Stranger than Fiction" og "Elf", som jeg ret godt kunne lide.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#23 The Insider 11 år siden

Minder mig om, at jeg stadig mangler at få set "Elf"... Den må have stået på min hylde i 7-8 år efterhånden.
War. War never changes.
Gravatar

#24 MOVIE1000 11 år siden

Jeg kan nu godt lide Will Ferrell i " A night at the roxbury", " Blades of glory", "Anchorman", "Semi-Pro" og " Step Brothers".
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 11 år siden

Er enig med de fleste kommentarer omkring filmen. For at supplere med lidt kritik, synes jeg filmen er en anelse for lang. Udover det morede jeg mig fantastisk, og giver med glæde 7/10 til den.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 Patriarch 11 år siden

Ok, jeg synes den var ganske underholdende og kunne sagtens se den igen. Meget vellykket komedie.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#27 MMB 11 år siden

The Insider (23) skrev:
Minder mig om, at jeg stadig mangler at få set "Elf"... Den må have stået på min hylde i 7-8 år efterhånden.


Den er faktisk ret sjov, selvom den ikke burde være det. :P
Gravatar

#28 The Insider 11 år siden

Niiiiiiiiiiice.
War. War never changes.
Gravatar

#29 MMB 11 år siden

The Insider (28) skrev:
Niiiiiiiiiiice.


Det er i hvert fald lidt af en guilty pleasure fra min side. :P

En scene som den her er latterligt sjov, selvom den ikke burde være det:
Gravatar

#30 The Insider 11 år siden

Jeg kluklo sgu!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: