“Ted” fungerer sikkert for mange, og der skal da heller ikke herske tvivl om, at MacFarlane har et eller andet komisk talent. Men måske skulle han have brugt det på at skabe noget originalt i stedet for blot at lave en film, vi har set tusind gange før, og så ville det altså virkelig klæde filmen, hvis ikke den brugte så meget krudt på at være sjov på andres bekostning. Men lod man sig ikke irritere i biffen, så er filmen nu ude på en helt igennem udmærket Blu-ray-udgivelse, hvor specielt transferet tager kegler. I mine øjne er filmen dog noget hjernedødt bras.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 MMB 11 år siden

The Insider (30) skrev:
Jeg kluklo sgu!


Tager du pis på mig, eller mener du det? :P
Gravatar

#32 The Insider 11 år siden

Eeeeeej, Foeller... Det er trist (om end forståeligt), hvordan italiensk fodbold har vænnet dig til at betvivle alt og alle!
War. War never changes.
Gravatar

#33 MMB 11 år siden

The Insider (32) skrev:
Eeeeeej, Foeller... Det er trist (om end forståeligt), hvordan italiensk fodbold har vænnet dig til at betvivle alt og alle!


Ved ikke, om man kan klantre italiensk fodbold for min mistroiskhed, men undrer mig ikke, at du prøver alligevel. :P

Anyway, hvis du fandt klippet sjovt, så kan du roligt sætte filmen på. Der er masser af sjove øjeblikke af den kaliber. Det er dog ikke, fordi den er gennemført god. Filmen træffer nogle lidt lette og kedelige valg, men den skøre hovedkarakter gør alligevel, at man komme helskindet igennem filmen - endda et par grin rigere. Ja, den fortjener vel 4 små stjerner og er derfor også pænt over middel, hvad julefilm angår. :)
Gravatar

#34 MMB 11 år siden

Nu har jeg fået lyst til at se Elf. :( Det må blive en anden dag. :P

Skriv ny kommentar: