Rodet og ujævn, men samtidig djævelsk opfindsom og oftest hysterisk morsom – “Tenacious D in The Pick of Destiny” er et must for tilhængere af rock, og også dem, der mener, at genren har brug for lidt opkvikkende selvironi. Transferet er fint, lydsporet er mere end glimrende, og ekstramaterialet er velproduceret, informativt og engagerende. Fans bør prompte investere i udgivelsen, mens folk, der bare er en lille smule nysgerrige, i hvert fald seriøst bør overveje at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 18 år siden

#9 Hvis jeg stjal en af dine tænder og lavede den om til et plektar, ville du så sige at det var dig der havde lavet det? ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 The Insider 18 år siden

#11, næh, men jeg kunne måske godt finde på at sige, at det var mig, som skabte det (skabt handler jo direkte om oprindelse, hvilket ikke altid er gældende for 'lave') - fordi plekteret er konstrueret ud fra min tand, og da det ikke er ændret forfærdelig meget siden. Jeg skabte det, en anden 'opdaterede' eller transformerede det. Siger man ikke også som regel, at en instruktør har "lavet" eller "skabt" en film, selvom det egentlig er lidt noget sludder, da talløse folk har været inde over, og begrebet derfor er lidt misvisende? I dette tilfælde har der endda været færre ind over :-)

Og sådan kan man jo blive ved... ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#13 duuk74 18 år siden

Desværre slet ikke på højde med serien, som er mere fandenivoldsk og hylesjov. Synes ikke The D passer så godt til Hollywood skabeloner. 5/10
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#14 dyg 18 år siden

Må også sige, at filmen skuffede en smule. Seriens niveau (både rent energimæssigt, men også sangenes kvalitet) var noget højere.

Men når det er sagt, så er JB og KG et par coole karakterer, der stadigvæk formår at underholde.

3/6
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 elwood 18 år siden

KG var også meget underholdende i Wild Hogs, som den skrækkelige Kareokee sanger 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 chronaden 18 år siden

Syns også sangede var herlige, pånær lige selve "Pick of Destiny" sangen, which sucked!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#17 mini_jette 18 år siden

Heh... Så fik jeg den set... Hjemme sammen med 3 gode venner i pausen mellem en hel masse Unreal Turnament:P Ja ja, vi nørdede lidt og slackede meget idag, men der må det så siges filmen er ganske fremragende!! Jeg var godt underholdt hele filmen igennem og der var en del grin at hente...
OG damn, den unge der spiller JB som ung ligner nærmest skræmmende godt..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#18 king b 18 år siden

Og husk at se filmen til ende...

(i mere end én forstand)

4/6
Gravatar

#19 filmz-kikuchiyo 18 år siden

Det her er en klassiker der vil blive husket for evigt! Det er en hyldest til dovenskaben - We begin your training at the crack of noon!
Det er en buddy, øl og rock'n roll film, som nok ikke vil appellere til alle - altså dem uden hang til øl og rock'n roll...!

Jeg sidestiller den med The Godfather.

7/6
Gravatar

#20 elwood 18 år siden

#19 ehmm jeg drikker ikke øl, men synes stadig det er en fed film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: