Rodet og ujævn, men samtidig djævelsk opfindsom og oftest hysterisk morsom – “Tenacious D in The Pick of Destiny” er et must for tilhængere af rock, og også dem, der mener, at genren har brug for lidt opkvikkende selvironi. Transferet er fint, lydsporet er mere end glimrende, og ekstramaterialet er velproduceret, informativt og engagerende. Fans bør prompte investere i udgivelsen, mens folk, der bare er en lille smule nysgerrige, i hvert fald seriøst bør overveje at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 tiany 17 år siden

Synes den er kanon skæg... lige min kop te.

Højdepunkter:
scenen hvor tim robbinson vil slå jack og kyle ihjel: "I'm going to slice out your eyes, and your balls. And then I am going to stick your eyes in your ball sacks. And then I will take your balls, and I will put them in your eyeholes! "

Jack's flyvetur med Sasquatch efter at have spist svampe
Valar morghulis
Gravatar

#2 mini_jette 17 år siden

Ikke nogen ringe anmeldelse...
Skal se den mandag, så nu begynder jeg så småt rent faktisk at have forventninger til den...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#3 filmz-Martin Schou 17 år siden

Jeg undrer mig gang på gang over, hvem der egentlig skriver opsummeringerne af film. Er det anmelderne selv, eller er det noget, der er snuppet fra noget promomateriale?

"et plekter, som fanden selv har skabt"

Nej. Plektret er skabt af en tand fra Fandens mund, som så blev tilrettet af en troldmand eller noget i den stil.

Ja, det er en lille detalje, men det er vel efterhånden 4 eller 5 måneder siden, jeg så filmen, så hvorfor kan en anmelder, der lige har set filmen, ikke få den slags små detaljer rigtige?

Den er ikke helt lige så galt som en kommentar om katastrofefilm i en af de der foldere, der ligger i biografen.

"[bla bla bla] Bruce Willis overlevede Armageddon, [bla bla bla]"
I'm not left-handed either.
Gravatar

#4 filmz-sjqlund 17 år siden

Må indrømme jeg slet ikke kan følge anmeldelserne af denne film.

Jeg mener selv at jeg så den med en god indstilling, men ligegodt hvor meget jeg gerne ville kunne lide filmen, så kan jeg kun synes at den er utrolig ringe på alle områder.

Synes hele historien er utrolig kedelig, og det aller værste i filmen er da den er FULDSTÆNDIG humorforladt imo. Det var overhovedet ikke noget sjovt i denne film
Gravatar

#5 The Insider 17 år siden

#3, de resumeer, som befinder sig i vores filmoversigter og diskuter-tråde er som regel baseret på de synopsis, som selskaberne selv har formuleret - men alt, der figurerer i selve anmeldelserne, har vi naturligvis selv skrevet.
Men når nu plekteret er lavet af fandens tand, er det da så forkert at sige, at det er noget, han har skabt? :-) I don't think so, men hvis man virkelig "nitpicker", kan jeg måske godt se argumentet.
War. War never changes.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3719160217] 17 år siden

Glimrende anmeldelse, og jeg er fuldstændig enig. Fine skuespilspræstationer og musik, men rodet historie - dog stadig udmærket underholdning. Jeg var så heldig at vinde Filmz' konkurrence om billetter, soundtrack og t-shirt, for ellers ville jeg nok ikke have opdaget denne.
Gravatar

#7 elwood 17 år siden

Følte mig også godt underholdt af filmen, og et gensyn med figurene fra deres HBO mini serie. desuden synes jeg Young Jack Black er perfekt castet, det hel utrolig så meget han ligner en ung Jack Black hehe.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-fidomuh 17 år siden

Eh, ja, det er forkert sagt :)

Fanden har ikke skabt den, han proever endda at faa den retur..

Det er en troldmand som har skabt den :P
Anywho, nitpicking ftw ! :D

#Film

Ret morsom film..
Ikke en super god film, men sangene er helt klart filmen vaerd ;)
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#9 The Insider 17 år siden

#8, ah... hvordan kan troldmanden skabe den? Han har jo ikke fået materialet ud af den blå luft, men netop af fanden... :-)

Nej, jeg har vitterligt ikke meget bedre at lave på en solrig søndag...
War. War never changes.
Gravatar

#10 gi-jones 17 år siden

Jeg var vild med filmen i biffen, og skal helt klart have gaflet dvd'en snarest. Personligt mener jeg dog at den godt kunne have mere gennemført, og musikken er ikke lige fantastisk hele vejen. Det hænger muligvis sammen med at introscenen med Meat Loaf og Dio blæser alting væk, og jeg synes ikke helt filmen formår at overgå det igen, hvilket alt andet lige er lidt ærgeligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: