Rodet og ujævn, men samtidig djævelsk opfindsom og oftest hysterisk morsom – “Tenacious D in The Pick of Destiny” er et must for tilhængere af rock, og også dem, der mener, at genren har brug for lidt opkvikkende selvironi. Transferet er fint, lydsporet er mere end glimrende, og ekstramaterialet er velproduceret, informativt og engagerende. Fans bør prompte investere i udgivelsen, mens folk, der bare er en lille smule nysgerrige, i hvert fald seriøst bør overveje at leje den.
#1 tiany 17 år siden
Højdepunkter:
Jack's flyvetur med Sasquatch efter at have spist svampe
#2 mini_jette 17 år siden
Skal se den mandag, så nu begynder jeg så småt rent faktisk at have forventninger til den...
#3 filmz-Martin Schou 17 år siden
"et plekter, som fanden selv har skabt"
Nej. Plektret er skabt af en tand fra Fandens mund, som så blev tilrettet af en troldmand eller noget i den stil.
Ja, det er en lille detalje, men det er vel efterhånden 4 eller 5 måneder siden, jeg så filmen, så hvorfor kan en anmelder, der lige har set filmen, ikke få den slags små detaljer rigtige?
Den er ikke helt lige så galt som en kommentar om katastrofefilm i en af de der foldere, der ligger i biografen.
"[bla bla bla] Bruce Willis overlevede Armageddon, [bla bla bla]"
#4 filmz-sjqlund 17 år siden
Jeg mener selv at jeg så den med en god indstilling, men ligegodt hvor meget jeg gerne ville kunne lide filmen, så kan jeg kun synes at den er utrolig ringe på alle områder.
Synes hele historien er utrolig kedelig, og det aller værste i filmen er da den er FULDSTÆNDIG humorforladt imo. Det var overhovedet ikke noget sjovt i denne film
#5 The Insider 17 år siden
Men når nu plekteret er lavet af fandens tand, er det da så forkert at sige, at det er noget, han har skabt? :-) I don't think so, men hvis man virkelig "nitpicker", kan jeg måske godt se argumentet.
#6 Slettet Bruger [3719160217] 17 år siden
#7 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 filmz-fidomuh 17 år siden
Eh, ja, det er forkert sagt :)
Fanden har ikke skabt den, han proever endda at faa den retur..
Det er en troldmand som har skabt den :P
Anywho, nitpicking ftw ! :D
#Film
Ret morsom film..
Ikke en super god film, men sangene er helt klart filmen vaerd ;)
#9 The Insider 17 år siden
Nej, jeg har vitterligt ikke meget bedre at lave på en solrig søndag...
#10 gi-jones 17 år siden