Rodet og ujævn, men samtidig djævelsk opfindsom og oftest hysterisk morsom – “Tenacious D in The Pick of Destiny” er et must for tilhængere af rock, og også dem, der mener, at genren har brug for lidt opkvikkende selvironi. Transferet er fint, lydsporet er mere end glimrende, og ekstramaterialet er velproduceret, informativt og engagerende. Fans bør prompte investere i udgivelsen, mens folk, der bare er en lille smule nysgerrige, i hvert fald seriøst bør overveje at leje den.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 chronaden 17 år siden

hvis du ikke drikker øl, er det ikke tilladt for dig at kunne lide filmen, du bedes venligst trække den statement tilbage!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#22 gi-jones 17 år siden

#20: Ja elwood, det er fandme for ringe. Jeg hader bare sådan nogle røvhellige afholdsmænd :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#23 elwood 17 år siden

#22 hehe så vidt jeg ved er jeg ikke den eneste 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 filmz-Daniel_Logan 17 år siden

'Can't wait to take Kage back to hell. Gonna' fill him with my hot demon gel.' ...

:D
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#25 filmz-Randy Savage 17 år siden

jeg er nu meget uenig i at musikken i serien er bedre, altså ffs i kickapoo er nogle af rock historiens største navne som Meatloaf og ikke at glemme Ronnie James DIO!
Gravatar

#26 mar16 17 år siden

den er nice. den skal ikke analyseres og skæres i stykker, for det kun tumper der gør det. den har den samme svaghed/styrke som wayans world: hvis du ikke er underholdt efter de første 20 minutter, så lav noget andet. fattede intet af at folk syntes at den film var en af de bedste ting i 90'erne. den var fucking kedelig. men i ved hvad jeg mener:)

"Fuck her gently" er den bedste!!!
Gravatar

#27 filmz-fede1988 17 år siden

nok den fedest film ever...

Gravatar

#28 filmz-sonny e 17 år siden

den er ginial den skal nok blive en klassiker.
og som altid er jack black rigtig god.
5/6
Gravatar

#29 lasse78 17 år siden

Er helt solgt. Denne film er FANTASTISK. Fuck at den er lidt rodet, fuck at alle sangene ikke er geniale.

THIS MOVIE IS........ A GOD DAMMIT COCK PUSH-UP 8D
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#30 gi-jones 17 år siden

#29: Hvorfor har du først set den nu så? Jeg mindes at jeg meget specifikt anbefalede den til dig for evigheder siden :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: