“Terkel i knibe” er således en lille autonom perle med masser af spræl og galgenhumor. Den skal ikke ses for den store visuelle oplevelse, men langt hellere for den rebelske politiske ukorrekthed og strittende dialog, der ikke alene er overordentlig sjov, men også giver et fint billede af hvad der sker i børns verden.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-sild4 20 år siden

den er for fed, tag ind og se den, man får de vildeste grine flip-... yeehha ***** stjerner
Gravatar

#22 nakalay 20 år siden

Jeg var inde og se den i aften, og jeg synes faktisk ikke, den var særlig god. Jeg kan komme på bedre ting at bruge mine penge på :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#23 filmz-Plimmer 20 år siden

Spar jeres penge, min Anden allergi brød ud i lys lue efter at have set den. Jeg grinte to gange gennem hele filmen. Den ene af dem var hvor man så de to kaniner stå og have sex, den anden var referencen til the Shining.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#24 filmz-creepshow 20 år siden

Jeg gælder mig til jeg kan se filmen jeg har hørt cd men nu komme film og håber den er lige så god som cden
Gravatar

#25 filmz-jedilearner 20 år siden

Cd'en var ret sjov... Måske ødelægger det lidt "billedet" når de viser personer o.s.v.

Men det går nok. Jeg har tiltro til at den bliver nogenlunde sjov.
Gravatar

#26 filmz-zer0 20 år siden

Den skal helt klart ses!
Gravatar

#27 HelmerJ 20 år siden

så står den på terkel i aften kl 19
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#28 lagoni 20 år siden

prøv at kigge på imdb, deres recommendations hvis man kan li' Terkel i Knibe, er bl.a. "The Rage: Carrie 2" og "Legally Blonde" :D
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#29 commy 20 år siden

nej
Gravatar

#30 lagoni 20 år siden

nej?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: