On Airs udgave af “Terminator 2: Ultimate Edition” virker ikke helt så gennemført som den amerikanske. Det er under al kritik at man skilter med features, der tydeligvis ikke er inkluderede på DVD’erne, og jeg kan stadig ikke fatte hvordan producenten overhovedet kan tro, at der er DTS lyd på ekstramaterialet. Det manglende DTS lydspor på selve filmen burde være grund nok til at foretrække region 1 DVD’en, der derudover også udgives i en lækker metalholder i modsætning til det danske plasticcover. Med det sagt, er det så sandelig stadig en imponerende DVD, som der her er blevet lavet, og kan man leve med de fejl der er nævnt i anmeldelsen, får man virkeligt meget får sine 200 kroner. Den tekniske kvalitet af skiverne er upåklagelig, og man får præcis den samme store mængde ekstramateriale som i alle andre regioner.

Klik [url=articles/view/322/]her[/url] for at læse meget mere om Terminator-trilogien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Léon 20 år siden

Ja det ser sku meget mærkeligt det med DTS lyden. Købte min på nettet. Jeg trode at det var en trykfejl at DTS lydsporet var på disk 3. Men da jeg så modtager filmene Er der intet der er på DTS. Føler mig lidt snyd. Men eller er det en go dvd udgivelse.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#2 filmz-ntk 20 år siden

Man skal så bare lige husk at det er onair der har sendt den ud, så der er ikke dts på. Jeg vil heller købe reg 2 fra uk den er med dts.....
Gravatar

#3 region 2 killer 20 år siden

Som mit brugernavn antyder bør man stikke en finger op i on air´s udgave, og uden tøven købe R1 udgaven af Terminator 2: The Ultimate Edition der både har DD 5.1 og et DTS 6.1. spor der sparker røv af en anden verden.

Eller hvis man vil have et kommentar spor med JC og et nyt HD billed der står bedre en på mange nye udgivelser og et DD6.1 så køb den nye Extreme Edition som KUN kan fås på R1.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#4 Léon 20 år siden

Jeg har du nu okay med R2 udgivelser. Selføldig er det træls at vi i Danmark bliver snydt for meget af det de får i USA.
Noget jeg syntes der er træls er de der 1.0 1.2 1.3 udgivlser af den samme film. Man køber måske Saving Private Ryan med Dolby Digital lydspor, 2 disk. Sener kommer der en udgave med DTS 2disk. Og til sidst en Ultimate Edition på tre eller fire disks. Pjat efter min mening. Syntes Terminator 2 er et godt eksempel på det.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#5 region 2 killer 20 år siden

Har begge udgaver af SPR, den nye danske udgave er en af de få gange hvor R2 udgaven er bedre end R1 udgaven ( har både dock og DTS).
Jeg er også træt af de mange udgaver, man skal slå koldt vand i blodet efter min mening og vente på den film man vi have kommer i en udgave der har det man synes er vigtigt.

Feks mener jeg at man uden tøven bør vælge den bedste præsentation af filmen(lyd og billede) og i første omgang se væk fra EXtras.

Har en film et lækkert billed og et DTS spor er jeg tilfreds, at man sår for det meste ser at det er de dyre udgaver med meget EX der har den bedste præsentation er efter min mening kun et plus for os feinschmeckere.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#6 Léon 20 år siden

Kan ikke sige andet en at jeg er helt enig.
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#7 inflector 20 år siden

Ja det er sådanne tilfælde jeg bliver rigtig vred for hvad fanden skal vi med al det ekstra materiale når de ikke engang gider at pytte et dts lydspor på dvd´en, det er simpelthen perverst!
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 filmz-Elvis-SUN- 20 år siden

en bitter mand!



...men du har ret, nonetheless.
__________________________________________
...it's chocolate, it's mint ...it's very refreshing!
Gravatar

#9 inflector 20 år siden

pytte=putte
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 inflector 20 år siden

Forresten er der nogen der ved om trilogien kommer i en eller anden vild box udgave? Jeg har allerede Terminator 2 i en cheapass udgave, men jeg har endnu ikke købt Terminator 1 (shame on me) og jeg har ikke løst til at fare ud og købe nr 3 hvis de nu kommer i en eller anden vild box inden for en overskuelig fremtid.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: