On Airs udgave af “Terminator 2: Ultimate Edition” virker ikke helt så gennemført som den amerikanske. Det er under al kritik at man skilter med features, der tydeligvis ikke er inkluderede på DVD’erne, og jeg kan stadig ikke fatte hvordan producenten overhovedet kan tro, at der er DTS lyd på ekstramaterialet. Det manglende DTS lydspor på selve filmen burde være grund nok til at foretrække region 1 DVD’en, der derudover også udgives i en lækker metalholder i modsætning til det danske plasticcover. Med det sagt, er det så sandelig stadig en imponerende DVD, som der her er blevet lavet, og kan man leve med de fejl der er nævnt i anmeldelsen, får man virkeligt meget får sine 200 kroner. Den tekniske kvalitet af skiverne er upåklagelig, og man får præcis den samme store mængde ekstramateriale som i alle andre regioner.
Klik [url=articles/view/322/]her[/url] for at læse meget mere om Terminator-trilogien.
#11 Hasselguff 21 år siden
Rettighederne til "Terminator" filmene ligger vist hos tre forskellige amerikanske selskaber. Om der er en fælles udgiver for video distributionen vides ikke, men der er eksempelvis i England lige blevet udgivet et 4-disc Box Set med "T1" og "T2".
Det er derfor ikke utænkeligt - spørgsmålet er bare hvornår..
:)
#12 Kiksmann 20 år siden
#13 azathoth 20 år siden
Se Terminator 2 uden lyd på og fortæl os så at du nød filmen lige så meget som med lyd... I dare ya! ;)
Lyd og musik kan "make or break" en film lige så meget som den visuelle side kan!
#14 Yoda 20 år siden
That's right! ;-)
#15 Kiksmann 20 år siden
Hehe det var ikke lige helt det som jeg mente.
Men hvor vidt om det er DTS lyd eller DD lyd er for mit vedkomne lige meget, det var det jeg mente;)
#16 El vez 20 år siden
#17 dolphinfriendly 19 år siden
#18 jesperhp 18 år siden
#19 maqbool 17 år siden
#20 filmz-DocDoom 17 år siden