“Terminator”-serien startede enormt fedt, men de to seneste film er slet ikke James Camerons værdige. Der er alt for meget action og alt for lidt omtanke. “Terminator Salvation” har et godt udgangspunkt med den dystopiske, post-nukleare fremtid, men potentialet udfyldes overhovedet ikke. For de, som gerne vil have filmen på hylden alligevel, er udgivelsen trods alt ganske hæderlig med glimrende video- og audiospor.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 MOVIE1000 14 år siden

#30 Hvorfor ser du de andre så hvis du kun synes at 1eren er værd at se, men du bliver ved og ved, det giver ingen mening.

T1, T2 og the sarah connor chronicles passer helt klart meget sammen indtil videre, jeg har kun set første sæson af Sarah connor chronicles, men jeg har hørt at de bare sluttede serien efter 2. sæson uden en afslutning hvilket jeg synes er en skam, ser man så ikke hvordan de kommer tilbage i tiden?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 wimmie 14 år siden

Jeg så faktisk 2'eren før jeg så 1'eren :)
De er begge fede men 2'eren er min favorit.

3'eren synes jeg faktisk var helt ok - ikke så god som de foregående men slet ikke så dårlig som mange skriver.
TS har jeg ikke set endnu...og min interesse daler også mere og mere ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#33 pauzen 14 år siden

#31
Det kunne jo være at der med ny instruktør, nye skuespillere O.s.v. kunne laves en udmærket forsættelse. Det er set før F.eks de første Aliens film.
Siger ikke T2 er en Total dårlig film, men blev bare skuffet over det GoodGuy miljø som bestemt ikke klæder universet.
Derudover ligger T1 iblandt top 10 på min filmliste, så selvfølgelig ser jeg forsættelserne, ellers ville det være utroligt svært at udtale sig om ovenstående.
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg ser nu også masser af film, som jeg ved på forhånd, slet ikke vil falde i min smag.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 BN 13 år siden

Hjælp, jeg har lige set 'Terminator Salvation' her til aften og er lidt i chok ... ja, det må vel være det, man kalder KULTUR-chok:

Jeg synes nemlig godt om 'Terminator Salvation' - endda rigtig godt! Det havde jeg virkelig ikke regnet med! Jeg skal lige have absorberet filmen, før jeg vil gå i detaljer.

Hmm, der må være noget galt med mig! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#36 PredatorX 13 år siden

BN (35) skrev:
Hmm, der må være noget galt med mig! ;-)


Well.... Now that you mention it :D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#37 BN 13 år siden

PredatorX (36) skrev:
Well.... Now that you mention it :D


hehe
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 Highland Park 13 år siden

BN (35) skrev:
Hmm, der må være noget galt med mig! ;-)

Thus spoke Marcus Wright.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#39 BN 13 år siden

Highland Park (38) skrev:
Thus spoke Marcus Wright.


And so did Sarah Thustra. Or was it Connor?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#40 MOVIE1000 13 år siden

Det er en fed action film, også lidt Terminator film, men mit problem med den er at vi har set/hørt den historie før i de tidligere Terminator film. Så hele Salvation filmen er bare alle flashbacks/hvad vi har hørt i en film. lidt ligesom med Underworld 3
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: