Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#181 BN 17 år siden

#178 - jessup:

Du skriver:
En biting - ham der er trænet som Bourne og som hen mod slutningen ikke vil dræbe ham, finder jeg dybt usandsynligt.


Mere usandsynligt ville det da være, hvis det kun var Bourne der havde dårlig samvittighed over sine aktiviteter som Treadstone-agent.

I 2'eren, "Bourne Supremacy", ser vi, at der er andre, nemlig Jessica Landy og Danny Zorne, der udviser tøven og tvivl omkring berettigelsen ved og rigtigheden af at dræbe en af deres egne folk. Og i 1'eren, "Bourne Identity", ser vi at Bourne ikke vil dræbe
Wombosi ombord på båden
, og dette som sagt allerede FØR HUKOMMELSESTABET!

Og den scene fra 3'eren, du henviser til, er iøvrigt genial ved at den citerer Clive Owen's agent-figur fra "Bourne Identity": "Look what they make you give." Her var så tale en, der ved sit dødsleje udtrykte tvivl ved hele Tradstone-projektet.

I 3'eren breder tvivlen sig til flere personer - en helt igennem logisk konsekvens af de forudgående begivenheder.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#182 Spanner 17 år siden

, og dette som sagt allerede FØR HUKOMMELSESTABET!


SPOILER!!!!!11!


;)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#183 BN 17 år siden

#182 - Spanner:

Ja, det er groft nok! Og hvor var egentlig
spoiler-markeringen
, da filmz.dk citerede Matt Damon for at sige, at han vil overveje at
spille Bourne igen i en 4'er
, hvis Paul Greengrass
instruerer den?


;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#184 filmz-jeangrey55 17 år siden

den er meget god det med mortor cyklerne var godt lavet ellers 5 stjerner
Gravatar

#185 Outbound Sith 17 år siden

Jeg har virkelig medlidenhed med de personer, der ligesom erlingur666 hverken har komma-, punktum- eller Shift-taster på deres tastatur. Det må være så irriterende. ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#186 filmz-Whitetrash 17 år siden

Nr.184: "det med mortor cyklerne var godt lavet ellers 5 stjerner":

Betyder det, at du giver den 6 stjerner?

Nr.185: Jeg kan låne lidt ud til ham, værsgo: ,,,,,,,,,,,, ...........
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#187 filmz-Whitetrash 17 år siden

183: Jeg synes det er for dårligt at flere bare skriver, at Matt Damon spiller med i den. Det var en overraskelse jeg havde gået og glædet mig til. :-)
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#188 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Ja, det tager lidt af fornøjelsen ved at sidde og gætte på Mr. Bournes identitet. ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#189 allanmc 17 år siden

Efter min mening, et rigtig godt action brag, top underholdning :-)

Faldt bare lige over denne yderst negative anmeldelse. Der er ikke lige alle der er begejstret, åbenbart ;-)
http://www.philm.dk/default.asp?CallParam=visfilm&...
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#190 BN 17 år siden

#189:

Anmelderen fra philm.dk er nok en af de dårligste jeg længe har set - hans argumenter for at f.eks. Lord of the Rings-filmeme ikke er helt så vellykkede, er enormt dårligt underbyggede ... tag blot den med at lydsiden er på grænsen til "det kriminelle"!

*LOL*
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: