Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Freddy-Boy 17 år siden

Jeg synes Shaky-cam ødelægger en del af det
Men jah, hver sin smag.. 4½/6
Federe end bond !
Gravatar

#12 mimic 17 år siden

3eren var en god slutning og havde den samme kvalitet som de andre, men synes det var lidt irraterende og se nogle scener i 3eren bygget op som et nærmest deja vu til de 2 andre film. Julia var jeg heller ik så glad for at hun pludselig var der igen. Actionen var fed, men scenerne var for korte specielt biljagten, der er scenen i supremecy i moskva meget bedre.
Gravatar

#13 filmz-goodspeed 17 år siden

GOD - BEDRE - BEDST ! The Bourne Ultimatum er den absolut bedste film i Bourne-trilogien!
You listen very carefully to what I'm about to tell you... I remember... I remember everything
Gravatar

#14 filmz-Jessmoeller 17 år siden

Årets actionbrag, så nemt kan det siges 5½/6
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#15 mimic 17 år siden

Gravatar

#16 The Insider 17 år siden

#15, ja, den er superfed :-) Den forlængede udgave er også meget fed, også bare for at få starten:

War. War never changes.
Gravatar

#17 filmz-Kragmose 17 år siden

#15, 16 - Jeg elsker der hvor han går og siger "I remember... I remember everything" og så Damon selv er på den anden side af væggen xD
Gravatar

#18 Guts 17 år siden

#15 & #16

Jayson Bourne Identity..!! Priceless!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#19 elwood 17 år siden

"You're not even saying it right"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-Kragmose 17 år siden

En flot førsteplads på "Bruger top ratede film"-listen ;)

Nuvel, det varer selvfølgelig ikke evigt, men jeg nåede at få et screenshot.

Skriv ny kommentar: