Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.
#21 filmz-Is 17 år siden
1. Bourne Identity
2. Bourne Ultimatum
3. Bourne Supremecy
Synes at 1'eren var rigtig godt lavet, og jeg blev vildt godt underholdt.
2'eren er derimod også god, men synes at den måde den er blevet intrueret på, er forvirrende og en smule irriterende.
3'eren er en rigtig god afslutning på trilogien, og den er næsten lige så god som etteren...
Alt i alt synes jeg at det er en fremragende action trilogi
5/6 for trilogien
#22 BN 17 år siden
"pludselig var der igen" ??? Hvad mener du? Hun er da også med i 2'eren, hvor hun bliver brugt mere aktivt end i 1'eren. ..... Eller regnede du med, at Bourne havde skræmt hende helt ud af trilogien efter scenen i 2'eren, hvor han råber ad hende, mens han har en pistol rettet mod hendes hoved? ;-)
#23 mimic 17 år siden
#24 filmz-DocDoom 17 år siden
I øvrigt er Bourne-filmene et af de absolut eneste eksempler på vellykket shaky-cam.
#25 BN 17 år siden
Hentyder du til det, som jeg på forhånd havde mistanke om af ville være med i 'Bourne Ultimatum'
#26 filmz-DocDoom 17 år siden
#27 mimic 17 år siden
#28 hey now 17 år siden
#29 cansi 17 år siden
Syntes bare den havde en lidt for hurtig slutning!
Ham Damon fyren har virkelig lavet nogle fede film her på det sidste
5/6
#30 filmz-vanilla 17 år siden