Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#211 filmz-Kadann 16 år siden

#210 -

Make it so!
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#212 Patriarch 16 år siden

#209 - det afhænger alt andet lige af størrelsen af ens udstyr... cam forstås.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#213 icetea 16 år siden

Ganske underholdende, dog er Identity stadig den bedste i serien.

Forstår ikke at folk har noget imod kameraføringen :D, synes slet ikke det var irriterende på noget tidspunkt.

4/6
Gravatar

#214 BN 16 år siden

#213:

Uha, jeg ville nødig skulle vælge.

Har du (og I andre der læser med her) i øvrigt tænkt på, at Bourne, som vi kender ham fra 'Supremacy' og 'Ultimatum', faktisk "fødes" i scenen hvor Bourne opdager, at Conklin ikke er kommet alene til mødet i Paris. Fra det øjeblik er han ikke længere famlende med hensyn til sine evner og sine beslutninger, men ligeså lynhurtigt tænkende og handlende som i de to efterfølgende film, ja, kender hele tiden sit næste skridt. Mht. hans fremtoning, så er det nemlig også her i denne scene han første gang ses med kombinationen mørk jakke og skuldertaske.

Bare en lille detalje. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#215 icetea 16 år siden

Hehe, nej så meget tror jeg ikke jeg har tænkt over det :D, men fin detalje :)

Skriv ny kommentar: