Paul Greengrass har et sikkert greb om spænding såvel som karaktertegning, og hans visuelle flair (ligesom Doug Limans på “The Bourne Identity”) gør filmen både lækker at se på, samt tilfører en anderledes rå realisme. Cirklen sluttes på behørig vis i filmens sidste indstilling, og var man glad for de to første film, vil man helt sikkert også hænge med på dette stormridt. Noget tyder i hvert fald på på, at actionfilmen efterhånden er blevet voksen.
Skriv ny kommentar:
#201 HonoDelLoce 17 år siden
Næææh, tror du tænker på moppe.. En mopper er en sneglenomade-art, der bytter hus hver anden dag - og holder en helvedes masse housewarmings hele tiden..
Psssst - det er en evolutionær udvikling af den almindelige snegl, men lad være med at sige det til bn ;)
#202 BN 17 år siden
psst, honodelloce, vi skal nok lade være med at sige noget til bn.
#203 jessup 16 år siden
#204 BN 16 år siden
Har lige tabt kæben ned på gulvet.
Indrømmet: 'Ultimatum' havde ikke fungeret uden 'Supremacy' og dennes tragiske 'feel', men den ligger ikke desto mindre i naturlig forlængelse af 'Supremacy' og hvis man ser 'Supremacy' lige forinden, så oplever JEG ihvertfald via især startscenen, scenen hos Maria's bror og scenen med hårklipningen, at dette tragiske 'feel' fastholdes.
Og Bourne's følelse af personlig tragedie over overhovedet at være endt som dræber-agent, er mere fremtrædende end nogensinde i 'Ultimatun'.
Bare min mening. :-)
#205 filmz-Bruce 16 år siden
#206 The Insider 16 år siden
#207 filmz-Bruce 16 år siden
#208 DarkLight 16 år siden
#209 filmz-Bruce 16 år siden
#210 El vez 16 år siden
Og on topic: Jeg glæder mig til at gense den, tror snart det er tid til en Bourne Trilogy HD-DVD filmaften chez vez :)