“The Thing” er mere end en habil gyser. Indimellem er den desværre så fokuseret på at ære sin forgænger og tilfredsstille dens fans, at den glemmer at diske op med nye påfund, men “The Thing” udgør knap to timers intens og chokerende underholdning. Som en yderst trofast fan af den oprindelige “The Thing” satte jeg personligt stor pris på at kunne vende tilbage dens uhyggelige univers. Både filmens billed- og lydside imponerer enormt på Blu-ray, og fans af både originalen og denne splinternye prequel vil formentlig nyde det velproducerede ekstramateriale. Alt i alt en glimrende udgivelse af en forbavsende hæderlig film.
Se også: Filmz TV: Interview med “The Thing”-instruktøren Matthijs van Heijningen.
#21 rammy 12 år siden
#22 Slettet Bruger [3781673282] 12 år siden
#23 Zombi 12 år siden
#24 Gridlock 12 år siden
den prøver og løbe om kap med den originale og den når ikke engang tæt på det nivo den gamle satte.
Så sammenlignet med den forrige (og siden den er en prequel fortjener den fuldt ud og blive sammenlignet med den originale The Thing) holder den her ikke en meter historien er tynd, karakterene er endimensionale og kedelige og det hele er alt for overbelyst og detaljeret til på nogen måde og være uhyggeligt.
Så 2 stjerner er alt hvad den får den når ikke engang til sokkeholderne af den første The Thing.
Hvis man skal bedømme filmen for sig selv er 2 stjerner også alt hvad man kan gi den der er bare alt for lidt og komme efter til at den er noget værd.
Hvis man endelig vil købe den så vent til den bliver billig ca 25 kr er nok det absolut maksimum den er værd.
#25 Nicki52 12 år siden
Ikke for noget, men karakterene var ikke så interessante fra den oprindelig film.
Jeg er enig med alt hvad Johan siger i anmeldelsen.
#26 filmkorn.dk 12 år siden
#27 Richard Burton 12 år siden
#28 Babo84 12 år siden
Helt enig. Lidt pudsigt at der intet nævnes om det? Effekterne spiller trods alt en vigtig del af illusionen her, og Insider plejer altid at ytre sig om dette (MI4, diverse-trailers osv). Man kan så være enig eller uenig i de 4/6, som er en pæn karakter der understreger en vellykket film. Jeg er måske i virkeligheden tættere på 2 end 4.
#29 filmkorn.dk 12 år siden
#30 The Insider 12 år siden