Ellers er der ikke meget at grine af i “Til Jackpot os skiller”, der er lavet med en sådan total ligegyldighed og manglende originalitet, at det indimellem næsten grænser til foragt for dens publikum. Ikke mindst filmens afsluttende romantiske scene kunne være hentet fra hvilken som helst middelvarefilm af samme type. Medmindre man har en betydelig større overbærenhed over for candyfloss end undertegnede, er der ikke meget at komme efter. Vil man gerne vinde den store jackpot i forhold til denne film, er der her et ganske gratis tip: Bliv hjemme!
#1 Slettet Bruger [3558978245] 16 år siden
Alle i den biografsal, hvor jeg sad, syntes tilsyneladende rigtigt godt om filmen, i hvert fald lo folk højt og længe ved flere lejligheder.
Jeg synes, at filmen var ganske sjov uden at være noget specielt, og jeg synes advokaten var det værste og mest platte element, mens jeg synes krigen mellem hovedpersonerne var rigtig, rigtig sjov, især replikken "it happens" står klart i mit hoved.
Slutningen var forudsigelig og fyldt med alle genrens klichéer, men det kan jeg nu godt tilgive, når jeg var godt nok underholdt til, at billeten var pengene værd...
3,5 af 6 kan den få af mig...
#2 filmz-Scarface 16 år siden
#3 DarkLight 16 år siden
Den lader vi lige stå et øjeblik :)
#4 nygaardpetersen 16 år siden
Normalvis er jeg enig med Søren Høy, men angående denne film tror jeg tilslutter mig denne anmelder. Dette gør jeg dog uden at have set filmen. Tolker kun udfra mine fordomme mod romantiske komedier og Kutcher og Diaz
#5 filmz-Kadann 16 år siden
#6 Kruspe 16 år siden
#7 filmz-fiemie 16 år siden
#8 Bohemian 16 år siden
#9 Lawman. 16 år siden
#10 Chili bom bom 16 år siden
Den er selvfølgelig forudsigelig, den afslører nærmest alt om afslutningen bare i traileren, men i denne film gør det ikke særlig meget, da underholdningen var oppe alligevel. Folk var underholdt.
Jeg synes den har fortjent 4 ud af 6.