Ellers er der ikke meget at grine af i “Til Jackpot os skiller”, der er lavet med en sådan total ligegyldighed og manglende originalitet, at det indimellem næsten grænser til foragt for dens publikum. Ikke mindst filmens afsluttende romantiske scene kunne være hentet fra hvilken som helst middelvarefilm af samme type. Medmindre man har en betydelig større overbærenhed over for candyfloss end undertegnede, er der ikke meget at komme efter. Vil man gerne vinde den store jackpot i forhold til denne film, er der her et ganske gratis tip: Bliv hjemme!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Slettet Bruger [3558978245] 15 år siden

Hmm... Det er vist en af de første gange, hvor jeg her villet give en højere karakter end en anmelder herinde:o)

Alle i den biografsal, hvor jeg sad, syntes tilsyneladende rigtigt godt om filmen, i hvert fald lo folk højt og længe ved flere lejligheder.

Jeg synes, at filmen var ganske sjov uden at være noget specielt, og jeg synes advokaten var det værste og mest platte element, mens jeg synes krigen mellem hovedpersonerne var rigtig, rigtig sjov, især replikken "it happens" står klart i mit hoved.
Slutningen var forudsigelig og fyldt med alle genrens klichéer, men det kan jeg nu godt tilgive, når jeg var godt nok underholdt til, at billeten var pengene værd...

3,5 af 6 kan den få af mig...

Gravatar

#2 filmz-Scarface 15 år siden

Lam titel.
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#3 DarkLight 15 år siden

Søren Høj gav denne film 4 af 6 i Go Morgen DK i dag...

Den lader vi lige stå et øjeblik :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 nygaardpetersen 15 år siden

#3
Normalvis er jeg enig med Søren Høy, men angående denne film tror jeg tilslutter mig denne anmelder. Dette gør jeg dog uden at have set filmen. Tolker kun udfra mine fordomme mod romantiske komedier og Kutcher og Diaz
Gravatar

#5 filmz-Kadann 15 år siden

Fantastisk, Kutcher er vist ved at dræbe sin karriere med ligegyldige romantiske komedier.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 Kruspe 15 år siden

Jeg skal IKKE se den...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#7 filmz-fiemie 15 år siden

jeg syntes den var ok.men hvis man tror den er hylende morsom bliver man skuffet,men 1 af den slags hvert halve år kan jeg godt leve med.burde kun være ude på dvd som så mange andre som går i biffen i øjeblikket
Gravatar

#8 Bohemian 15 år siden

Sigh...Lam titel
Free in serenity.
Gravatar

#9 Lawman. 15 år siden

Havde godt fornemmelsen af at den var ringe, baseret på traileren - den ser bare max plat ud. Er ved at være så træt af åndssvage romantiske komedier, og er endnu mere træt af de "oversatte" danske titler...! Til jackpot os skiller, gudfader i skuret. At man kan tjene penge på at lave sådan noget lort begriber jeg ikke!
Gravatar

#10 Chili bom bom 15 år siden

Jeg og mine kolleger i Nordisk Film, var inde og se den igår og jeg havde forventet en middel oplevelse, men jeg blev overrasket. Af den genre fungerede den faktisk rigtig godt. Alle i salen sad og grinede mere eller mindre under hele filmen, og birollerne bidrog også meget til det komiske.

Den er selvfølgelig forudsigelig, den afslører nærmest alt om afslutningen bare i traileren, men i denne film gør det ikke særlig meget, da underholdningen var oppe alligevel. Folk var underholdt.

Jeg synes den har fortjent 4 ud af 6.
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster

Skriv ny kommentar: