Ellers er der ikke meget at grine af i “Til Jackpot os skiller”, der er lavet med en sådan total ligegyldighed og manglende originalitet, at det indimellem næsten grænser til foragt for dens publikum. Ikke mindst filmens afsluttende romantiske scene kunne være hentet fra hvilken som helst middelvarefilm af samme type. Medmindre man har en betydelig større overbærenhed over for candyfloss end undertegnede, er der ikke meget at komme efter. Vil man gerne vinde den store jackpot i forhold til denne film, er der her et ganske gratis tip: Bliv hjemme!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 gladiator 15 år siden

Hmm, mange kritiserer traileren, synes sku egentlig den så sjov ud, plus at der var et par orginale klip i...

Tror jeg da skal se den. Med garanti forudsigelige, men det er der sku så meget som der er efterhånden, derfor kan man jo godt være underholdt.
Gravatar

#12 icetea 15 år siden

Utrolig lam titel, nok til at man ikke gider at se den.
Gravatar

#13 Chili bom bom 15 år siden

Synes det er lidt ærgerligt at folk dømmer filmen på en titel som en dansk oversætter har lavet.
"Livet er fan'me til at holde ud" - Buster
Gravatar

#14 El vez 15 år siden

Jeg vælger at dømme den på den utroligt intetsigende trailer :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 filmz-Mindi 15 år siden

Hmmm... ja og nej, den danske titel er ikke helt dum, men ja det er ærgeligt at de oversætter titlen alligevel... men filmen skal da ses.
Man SKAL have sig et billigt gring i ny og næ
Gravatar

#16 Truntemus 15 år siden

Gav den 5 stjerner, grinte meget da jeg så den!

Skriv ny kommentar: