Utallige elendige film udkom i sommer, og “Transformers: De faldnes hævn” var absolut en af de værste – en følelseskold og indholdsløs stiløvelse. Filmen ser til gengæld godt ud på dvd og lyder fantastisk, men kun ét sølle kommentarspor medfølger. Fans bør opstøve filmen på Blu-ray. Alle andre bør lade udgivelsen samle støv hos den lokale videoforhandler.
#11 The Insider 14 år siden
#6, Er G.I. Joe, the rise of Cobra ikke ringere end Transformers: De faldnes hævn?
Uha, det er dæleme et dilemma! Jeg vil sige, at Transformers - som filmisk "håndværk" - er mere veldrejet end G.I. Joe. Men jeg morede mig måske mere under G.I. Joe, fordi den i det mindste var ufrivilligt komisk til tider, hvor Transformers aldrig fik mig til at le, så den ville jeg nok hellere gense :-) Jeg ville dog naturligvis hellere brygge lidt latte, iføre mig en kostelig morgenkåbe og gense alle mine Tati-film, hehe ;-)
#12 Lord Beef Jerky 14 år siden
#13 Kviesgaard 14 år siden
Takker for det detaljerede svar, og for den fine anmeldelse af Transformers: De faldnes hævn.
Så skulle du prøve hvordan det er at være passioneret omkring et legetøjskoncept, for dernæst at se det maltrakteret af Hollywoodmaskineriet, og så som salt i såret: At høre folk omkring dig skamrose det bras, som Hollywood serverer for dig og fortælle dig, at det er dig, den er gal med, når du ikke sætter pris på føromtalte bras.
#14 daneimp 14 år siden
Er komplet uenig i bedømmelsen af filmen, men smag og behag, så længe kritikken er saglig.
Filmen taler til drengerøven og helten i én. En større helt end Optimus finder man ikke og det er blot kampen mellem det gode og det onde som skildres. Bay siger selv som modsvar til kritikken (se det i ekstramaterialet) at dette ikke er en dyb film og ikke skal behandles på den måde. Det er eyecandy og for sjov - effekterne fejler intet, men humor er smag og behag. Hvis man ikke gider og se filmen fordi man syntes 1eren stank, så lad dog 2eren ligge :P
#15 filmz-Bruce 14 år siden
Jo! Rubrecht Kroenen!
#16 Ericmase 14 år siden
Ja! Der er sgu hele 2 timer og 14 minutter af det! Det vidste jeg ikke da jeg satte disk 2 (Blu-ray) versionen ind. :D
#17 myshkin 14 år siden
Tilgængæld vil jeg sige, at jeg havde en god filmoplevelse hvad angår etteren. Der var en bedre balance af komik, action og karakteropbygning. Jeg er enig med #2, at der hvor det går galt for Bay + producerer mht. Revenge er at der bliver skruet op for komik og action (og det gøres der på en meget dårlig måde) og så lader man hånt om karakterne.
1/6 - T2:Revenge
4/6 - Transformers 1
- internet anonymous
#18 moulder666 14 år siden
#19 HonoDelLoce 14 år siden
Men Von Trier's Antichrist har fået kamp til stregen.. For det her - dét er at tage det menneskelige sind til grænsen af hvad det kan holde til og absorbere - og så lige give det et spark mere..
#20 The Insider 14 år siden