Utallige elendige film udkom i sommer, og “Transformers: De faldnes hævn” var absolut en af de værste – en følelseskold og indholdsløs stiløvelse. Filmen ser til gengæld godt ud på dvd og lyder fantastisk, men kun ét sølle kommentarspor medfølger. Fans bør opstøve filmen på Blu-ray. Alle andre bør lade udgivelsen samle støv hos den lokale videoforhandler.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 evermind 14 år siden

#19 Hehe! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#22 Alex- 14 år siden

Forstår virkelig ingenting.. Revenge of the Fallen er den bedste film jeg nogensinde har set! Kan absolut ikke se hvad der skulle være dårligt ved den? Måske lidt for meget action, ja, men det er godtnok også det eneste mikroskopiske minus.

Gravatar

#23 MOVIE1000 14 år siden

#22 hvad er der godt ved den? og tag at se nogle flere film :o
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 BN 14 år siden


AlexandeMilo (22) skrev:
Revenge of the Fallen er den bedste film jeg nogensinde har set!


http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 filmz-Bruce 14 år siden

AlexandeMilo (22) skrev:
Revenge of the Fallen er den bedste film jeg nogensinde har set!


Kondolerer!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 Gambilee 14 år siden

Imo skal filmen have 4-5/6 stjerner, syntes den har god humor og historie samt, naturligvis, masser af hæsblæsende action og i forhold til den rigtig fede 1er, er der heldigvis lidt mere af det hele.

Kan den egentlig ikke også fåes som 2-disk på dvd?, syntes jeg at have set.
Gravatar

#27 Batsy 14 år siden

22# Bedste film Come one

1. gladiator
2 braveheart
3. The matrix
4. Jurassic park 1
5. The dark Knight
6. Indiana Jones 1eren

De er nogen af de bedste film der findes syndes jeg!

Den er okay på sine punkter men ringe på andre punkter!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 14 år siden

#27 Det er et sært argument fra din side. Det er vel ok at synes godt om en film som Transformers 2, smag er jo individuel, men at angribe med at liste 5 film efter din egen smag, er jo et temmeligt spinkelt grundlag. Du kan evt. diskutere hvorfor du finder filmen "okay på sine punkter men ringe på andre punkter" hvis du vil deltage i en sådan debat, men hvis du ikke har noget at sige, så lad da være!

Ps. Den første Indiana Jones er fantastisk i mine øjne, men de andre 5 film er forholdsvist overvurderede film i mine øjne. The Dark Knight tabte en del ved gensynet, og resten bryder jeg mig ikke synderligt om... dette var vel egentlig grunden til, at jeg blev nødt til at komme med denne skideballe =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 MMB 14 år siden

Er enig med Lord Beef Jerky, 5 film er simpelthen for spinkelt, derfor skal #22 se min liste med hele 24 film. http://filmz.dk/forum/tagwall/top-24-all-time-film...

Se det giver mening. :P


Gravatar

#30 Batsy 14 år siden

28#Ja ved godt der ikke hvar mange og det dog ikke min list over bedste film bare rolig bare en del af dem. jo men min grund til at transfomres 2 er Peter collen og hogo weaving er et stort plus i filmen. Også scenen i skoven viser virkelig at prime er ikke er nem at smadre. Ja Historien er meget rodet men hvad skal man sige Bay har ingen historie sans men mere action sans.

Skuespillet er godt dog ikke mega fox er det værste ved filmen den Kællling så hellere se en naturlig skønhed i 3eren. Ide til 3 eren Hun dør! og Sam møder en lækre pige som Keira knightley emma watson en naturlig skønhed

Pluser
Hugo og peter
Scenen i skoven
effekterne
Action
Chiuaua Robboten ham der den lille rapkæftede bil


Minusser
Megan Fox
Historien
for mange robboter
Michael bay sans for historie

Så håber det nok begrundelse :)
Lord Beef Jerkey
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: