Utallige elendige film udkom i sommer, og “Transformers: De faldnes hævn” var absolut en af de værste – en følelseskold og indholdsløs stiløvelse. Filmen ser til gengæld godt ud på dvd og lyder fantastisk, men kun ét sølle kommentarspor medfølger. Fans bør opstøve filmen på Blu-ray. Alle andre bør lade udgivelsen samle støv hos den lokale videoforhandler.
#1 MOVIE1000 14 år siden
#2 evermind 14 år siden
Problemet er, at de glemte at sortere: Selv om jeg fandt etteren underholdende, erkender jeg gerne, at den ikke var uden problemer. Dem kunne jeg dog se igennem fingre med første gang, fordi filmen alligevel havde en form for flow. Man har dog valgt også at forstørre alle svaghederne i fortsættelsen og smide hele cocktailen i fjæset på publikum nonstop, så selv de dele, etteren havde kørende for sig bliver anstrengende.
Rigtig flot film, ja, men også hurtigt meget belastende; karakteren er spot on! ( - så er dét i hvert fald sagt, inden de fanatiske Bay-fans belejrer dig med utilfredse indslag ... ;))
#3 Petrescu 14 år siden
#4 Kruse 14 år siden
#5 filmz-Utyske 14 år siden
#6 Kviesgaard 14 år siden
Jeg er fuldstændig enig i at filmen kun er 2 stjerner værd. Det eneste jeg fandt fornøjelse i i den film, var scenerne i starten og i skoven med Optimus Prime, hvor han folder sig ud (ja jeg er desværre transformersfan, og nej jeg bryder mig ikke synderligt om Michael Bays version af de stridende robotter).
Slutkampen i filmen fandt jeg temmelig langtrukken og uinteressant, og jeg er kun glad for at min lillebror ikke har givet mig filmen i julegave, hvilket han gjorde med den første.
Så lige et spørgsmål til The Insider: Er G.I. Joe, the rise of Cobra ikke ringere end Transformers: De faldnes hævn?
#7 filmz-Utyske 14 år siden
Johan har givet "Wolverine" tre stjerner i sin anmeldelse. Det var Flaming Homer, der anmeldte den i biografen og gav den to stjerner, så der er vel ikke det store sammenligningsgrundlag, hvis det er de to anmeldelser du har kigget på.
#8 Kviesgaard 14 år siden
Jeg er ved at blive senil. Jeg havde fuldstændig glemt at det var biografudgaven af Wolveringe, der kun fik 2 sterner. Tak for opdateringen.
#9 Batsy 14 år siden
#10 inflector 14 år siden