“Troja” er ikke nogen nyskabende film, men løfter derimod arven fra forgange tiders episke storfilm på flot og medrivende vis. Der er storslået action, imponerende production design og farvefulde karakterer – alt sammen på højde mod Scotts “Gladiator.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 trekster 20 år siden

Ja, lige i akillessenen :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#12 azathoth 20 år siden

#8: Man ser sgu da Helen's mås i al sin bare herlighed! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#13 filmz-karlerminven 20 år siden

Jeg skal ind og se filmen på fredag glæder mig mega meget...
Jeg synes nemlig at skuespillervalget er meget godt!
En af mine venner mener det er en mega dårlig film fordi de har valgt en dårlig handling og så bare puttede de mest hotte hollywood-stjerner som Brad Pitt og Orlando Bloom ind og så mener han det er den eneste grund til dens succes.. det er sku da latterligt sagt af en person der ikke engang har set den!

Er der ikke nogen der vil komme med deres personlige karakter til filmen ?
----
What is a not-joke?
Gravatar

#14 weebs 20 år siden

"You sack of wine!"

5/6 her fra....fed film!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#15 filmz-bobafettich 20 år siden

Din ven havde ret.
Dette er ikke en god film. Dårlig historie, dårligt skuespil, pakket ind i en masse flotte scenerier og effekter.
Man bliver jo lige pludselig klar over hvor god Gladiator er.

2/5
Gravatar

#16 cHiNgAcHg00k 20 år siden

4/6 her på filmz.dk, fik 7/10 på imdb af mig.
"Don't repeat the error of thinking..."
Gravatar

#17 The Duck 20 år siden

synes historien er klasssisk, og god gav den 5/6... musiken hvor man hører en stemmer der går op og ned "hååååå HÅÅÅÅ hååå"
som også er at finde i Gladiator finder jeg meget forstyrrene, derfor kan den ikke få topkarekter. Men jeg synes den er mindst ligeså god som Gladiator....
Gravatar

#18 HelmerJ 20 år siden

Er lige kommet ud af biffen, næsten. Kan ikke forstå hvad det er der får jer til at give den de højre score's. Fin film hvis den bare havde være omk. 2 timer kortere, Hvad er nu det for noget med alle de kærligheds forviklinger, de kunne ha være alle tiders film hvis de skar noget af alt det kærligheds bavl ud. Ikke at jeg ikke kan li den slags film med det har ikke noget at gøre i en film som denne.
(SPOILER)
Hvor de stormer Troy og brænder den hvad sker der med hende opera luderen og det slørede billede.

3/10 herfra.....
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#19 DarkLight 20 år siden

#18, det er jo hele drivkraften i historien.
Du kunne ligesågodt brokke dig over hvad et rumvæsen laver i Alien eller hvorfor det store skib er med i Titanic.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 Lady Arwen 20 år siden

er lige kommet hjem fra biografen den er da VILD god!!! Alle skuespillerne var castet perfekt synes jeg den er da bare GREAT! Musikken er dog ikke så god men alt andet er GODT!!
:-) 5/6 herfra!
Doctor Who <3

Skriv ny kommentar: