“Troja” er ikke nogen nyskabende film, men løfter derimod arven fra forgange tiders episke storfilm på flot og medrivende vis. Der er storslået action, imponerende production design og farvefulde karakterer – alt sammen på højde mod Scotts “Gladiator.
#11 trekster 20 år siden
#12 azathoth 20 år siden
#13 filmz-karlerminven 20 år siden
Jeg synes nemlig at skuespillervalget er meget godt!
En af mine venner mener det er en mega dårlig film fordi de har valgt en dårlig handling og så bare puttede de mest hotte hollywood-stjerner som Brad Pitt og Orlando Bloom ind og så mener han det er den eneste grund til dens succes.. det er sku da latterligt sagt af en person der ikke engang har set den!
Er der ikke nogen der vil komme med deres personlige karakter til filmen ?
What is a not-joke?
#14 weebs 20 år siden
5/6 her fra....fed film!
#15 filmz-bobafettich 20 år siden
Din ven havde ret.
Dette er ikke en god film. Dårlig historie, dårligt skuespil, pakket ind i en masse flotte scenerier og effekter.
Man bliver jo lige pludselig klar over hvor god Gladiator er.
2/5
#16 cHiNgAcHg00k 20 år siden
#17 The Duck 20 år siden
som også er at finde i Gladiator finder jeg meget forstyrrene, derfor kan den ikke få topkarekter. Men jeg synes den er mindst ligeså god som Gladiator....
#18 HelmerJ 20 år siden
(SPOILER)
Hvor de stormer Troy og brænder den hvad sker der med hende opera luderen og det slørede billede.
3/10 herfra.....
#19 DarkLight 20 år siden
Du kunne ligesågodt brokke dig over hvad et rumvæsen laver i Alien eller hvorfor det store skib er med i Titanic.
#20 Lady Arwen 20 år siden
:-) 5/6 herfra!