Instruktøren David Slade formåede mirakuløst at sprøjte noget liv og bid ind i seriens tredje del, “Eclipse”, hvilket gjorde den til det hidtil klart bedste indslag i rækken, men denne gang er det beklageligvis Bill Cordon, der har roret, og han bringer skuespillet tilbage til den flade facon, man kender fra føljetonens første to film. Særlig Taylor Lautner er udtryksløs som få, og man er helt lettet, hver gang han skifter form, alene af den årsag, at CGI-ulven spiller betydeligt bedre end Lautner.

Det hele eksploder i blodindsmurte absurditeter i filmens afrunding, hvor det bliver pinefuldt tydeligt, at nogle begivenheder og replikker nu engang har det bedst med at forblive i læserens fantasi. Som Harrison Ford engang sagde til George Lucas om dialogen i “Star Wars”: ”Du kan godt skrive det her lort, men du kan sateme ikke sige det.”

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Ericmase 12 år siden

Denne film ser jeg nok et tidspunkt når den er på DVD...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12 Therien 12 år siden

Mmmmmmm... Jeg smutter over på IMDB og troller - inden jeg græder tåre af blod..
Gravatar

#13 MOVIE1000 12 år siden

Wimmie jeg synes du skal se den, der er vidst noget med en person er gravid og det ikke er et helt almindeligt barn i maven på tøsen. :P

Er Twilight stadig populært for de teenage tøser der elskede de 2 første??
Hellere se stavgang med Lars Bom som vært ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#14 davenport 12 år siden

Min søs er i hvert tilfælde total psyked...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 Therien 12 år siden

davenport (14) skrev:
Min søs er i hvert tilfælde total psyked...


Hun er en Twihard?
Gravatar

#16 davenport 12 år siden

Uden at have hørt dét ord før, så, ja!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#17 Mikkel Abel 12 år siden

"Filmens ufrivilligt komiske højdepunkt indtræffer dog, da bæsterne taler indbyrdes i varulveform, og vi for en stund lader til at være placeret i en Disney-fortsættelse til "Beverly Hills Chihuahua" og Harrison Ford quoten. Haha, det var simpelthen for nice! :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#18 gi-jones 12 år siden

wimmie (1) skrev:
Ej alsså! Man kan da ikke sætte en voksen mand til at anmelde Twillight når filmen lissom er tiltænkt unge piger. Mænd kan jo slet ikke sætte sig ind i hvor hårdt det er at være pige og være splittet mellem en vampyr og en varulv!
Det var præcis hvad jeg sad og pønsede på at skrive... Du stjal min punchline - usling!

Min kæreste har i øvrigt lige været inde og se den og selv hun siger at den stinker. Hun er ellers seriøst hårdt ramt af Twilight-sygen. Tror jeg springer den her over.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 Sweetiebellefan 12 år siden

Jeg købte Olivia for bare at se det store tillæg.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#20 Riqon 12 år siden

Traileren til denne film er noget af sjoveste, jeg længe har set :)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: