“Unstoppable” var en af sidste års absolut bedste – og desværre også mest oversete – thrillere. Tony Scott iscenesætter den ene nervepirrende actionsekvens efter den anden, og Chris Pine og Denzel Washington er så gode i hovedrollerne, at man bider neglene ned til roden i håbet om, at deres fiktive alter egoer klarer ærterne. Jovist, i perioder er “Unstoppable” konventionel og forudsigelig, men man keder sig ikke ét eneste sekund. Ligesom filmen fortjener denne Blu-ray en varm anbefaling. AV-præsentationen er formidabel, og ekstramaterialet vil garanteret tilfredsstille alle filmens tilhængere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 dslacker 13 år siden

Me too :-)
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#42 Takeshi_K 12 år siden

Jeg var ret sikker på, at den ville blive god, og da mig og min ven så den, kom der også "den er sku' da god" ud af ham, noget som sjældent sker!

Mig selv? Ja, jeg var satme på kanten hele filmen igennem. Jeg fatter brille, hvorfor film som Unstoppable ikke bliver lavet mere oftere. Speed? Ja for satan, også en action-klassiker i min bog. Jeg skal helt klart kigge efter de film som Tony Scott instruerer. The Taking of Pelham 123 var også mega underholdende. Dog var slutningen lidt halv fessen.

Jeg kunne ikke være med enig med Mr. Insider. Jeg ville kun ønske jeg kunne skifte mit "26 widescreen ud med en hjemme biograf med ordentlig lyd.
"But it's not who you are underneath, it's what you *do* that defines you." (Rachel Dawes from Batman Begins)
Gravatar

#43 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Den var i tv i går. Man må sige, at der ikke en gang blev afveget fra den fuldstændigt på forhånd givne recept. Man vidste hele tiden præcis, hvad der ville ske, og hvornår det ville ske. Alle kliche-figurne var på plads: Den kyniske boss, de tåbelige sidekicks, den unge hedspore, børneudflugten der er ved at blive en katastrofe, den livtrætte enkemand som helten der går imod reglerne, den kvindelige blæksprutte, der er heltens øjne og ører og dækker over ham. Alt i alt: Slap af den var kedelig.
Doctor Last Warning
Gravatar

#44 Collateral 11 år siden

Doom (43) skrev:
Den var i tv i går. Man må sige, at der ikke en gang blev afveget fra den fuldstændigt på forhånd givne recept. Man vidste hele tiden præcis, hvad der ville ske, og hvornår det ville ske. Alle kliche-figurne var på plads: Den kyniske boss, de tåbelige sidekicks, den unge hedspore, børneudflugten der er ved at blive en katastrofe, den livtrætte enkemand som helten der går imod reglerne, den kvindelige blæksprutte, der er heltens øjne og ører og dækker over ham. Alt i alt: Slap af den var kedelig.


Absolut enig!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: