“Unstoppable” var en af sidste års absolut bedste – og desværre også mest oversete – thrillere. Tony Scott iscenesætter den ene nervepirrende actionsekvens efter den anden, og Chris Pine og Denzel Washington er så gode i hovedrollerne, at man bider neglene ned til roden i håbet om, at deres fiktive alter egoer klarer ærterne. Jovist, i perioder er “Unstoppable” konventionel og forudsigelig, men man keder sig ikke ét eneste sekund. Ligesom filmen fortjener denne Blu-ray en varm anbefaling. AV-præsentationen er formidabel, og ekstramaterialet vil garanteret tilfredsstille alle filmens tilhængere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 wiseguy 13 år siden

Babo Rises (22) skrev:
Rørende uenig med anmelderen. Det er en meget meget middelmådig film, med stereotype personligheder, klichefyldt handling, forudsigelig slutning og generelt en poleret og vammel omgang amerikansk heroisme. Man skulle næsten tro Scott atter havde tilsluttet sig Bruckheimer, men han klarer det vist meget fint uden. Gode billeder, dog.. og lyd.

5/10


Helt enig!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#32 Babo Rises 13 år siden

Bruce (29) skrev:
enig med Insider


Kors i røven :)
Gravatar

#33 Bruce 13 år siden

Der burde være en mulighed for at vinde Filmz konkurrencen denne gang, med så mange utilfredse :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#34 jessup 13 år siden

Skide god underholdning - god casting som altid i Tonys film (det betyder som oftes at Denzel er med). Der hvor den halter lidt er at heltenes bagland er etableret, men jeg føler ikke rigtigt at de har noget på spil før at vi er over 2/3 inde i filmen.

4/6
This is just until June
Gravatar

#35 cronick 13 år siden

Dælme dejligt at se, at brugervurderingen i det mindste ikke er enig med Johans uhyrlige karaktergivning i dette tilfælde..
Gravatar

#36 Bruce 13 år siden

#35

Jeg er sikker på, at Johan overlever 16 stemmer på et forum uden mén :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#37 runehansen76 13 år siden

nejnejnej den her er da pivringe!!! Spild ikke tiden, be warned...
www.JudasKiss.dk
www.FaceBook.com/runehansen76
Gravatar

#38 cronick 13 år siden

Bruce (36) skrev:
#35

Jeg er sikker på, at Johan overlever 16 stemmer på et forum uden mén :)


Ja, det tror jeg du har ret i. Det har han jo vist, han kan gøre så mange gange før..
Gravatar

#39 HonoDelLoce 13 år siden

Bruce (36) skrev:
#35

Jeg er sikker på, at Johan overlever 16 stemmer på et forum uden mén :)


Det er jo ikke engang sikkert at han skal overleve 16 stemmer - nogle af dem kan jo være lige så høje som hans egen karakter :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#40 Bruce 13 år siden

#39 Jep én er :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: