I det hele taget er det svært ikke at rammes af medlidenhed for rollebesætningen, der ganske heroisk må holde grimassen, mens de – suppleret af den amatøragtige instruktion – udfører nogle af de mest ydmygende og idiotiske vitser, jeg har set i meget lang tid. De håber vel, at den vil give karrieren et løft, og det håber jeg næsten også, for det ville være en nedslående tanke, hvis de har udsat sig selv for det her uden at få mere ud af det end blot en hurtig lønseddel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 The Watcher 13 år siden

Vil ikke mene at spoof genren er død, med fantastisk film som Shaun of the Dead og Hot Fuzz!
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#42 Nicki52 13 år siden

There was few things I was absolutely positive about: First, Eward was a vampire. Second, American Idol is much better with Helen. Third, the next time I saw Edward, I was gonna humped the shit out of him.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#43 mini_jette 13 år siden

Nå men den lyder jo lige så plat som man kunne forvente...Tog mig et kort sekund af at smile af et par af vittighederne da jeg så en trailer sidst jeg var i biffen, men tror det bliver det mest positive jeg kan finde ved den film - ikke en jeg skal se...

lige en lille ting: og der vel dårligt nogen grund til at gå i biografien blot for at få de samme vitser gentaget endnu en gang. biografen, måske?
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#44 chandler75 13 år siden

# 43 Rettet, tak.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: