I det hele taget er det svært ikke at rammes af medlidenhed for rollebesætningen, der ganske heroisk må holde grimassen, mens de – suppleret af den amatøragtige instruktion – udfører nogle af de mest ydmygende og idiotiske vitser, jeg har set i meget lang tid. De håber vel, at den vil give karrieren et løft, og det håber jeg næsten også, for det ville være en nedslående tanke, hvis de har udsat sig selv for det her uden at få mere ud af det end blot en hurtig lønseddel.
#1 BN 14 år siden
#2 Petrescu 14 år siden
#3 filmz-Utyske 14 år siden
Og selv den er jo ikke voldsomt original, da mange sjove scener jo er taget fra "Police Squad!".
#4 MOVIE1000 14 år siden
Men jeg har ikke opgivet den endnu, men det er heller ikke en som jeg se/købe med det samme aller højst en 50 vil jeg give, men der kommer så meget andet godt i den næste tid så jeg venter til den kommer ned på 25.
#5 dyg 14 år siden
#6 filmz-Utyske 14 år siden
Bestemt, jeg synes også den er sjov, men foretrækker "Police Squad!". :)
#7 frankdrebin 14 år siden
#8 filmz-Utyske 14 år siden
Det vil jeg tro, jeg har i hvert fald en dansk udgave, jeg har købt for et par år siden. :)
#9 Kruse 14 år siden
#10 BN 14 år siden
Det er sandt, at enkelte jokes er (gen)taget fra 'Police Squad', men hele den vanvittige Oscar-seance + fængselsopholdet er ikke.
Jeg elsker de seks tv-afsnit, men jeg elsker de tre biograffilm endnu højere. :-)