I det hele taget er det svært ikke at rammes af medlidenhed for rollebesætningen, der ganske heroisk må holde grimassen, mens de – suppleret af den amatøragtige instruktion – udfører nogle af de mest ydmygende og idiotiske vitser, jeg har set i meget lang tid. De håber vel, at den vil give karrieren et løft, og det håber jeg næsten også, for det ville være en nedslående tanke, hvis de har udsat sig selv for det her uden at få mere ud af det end blot en hurtig lønseddel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 BN 13 år siden

Spoof-genren døde efter den sidste (og vellykkede) 'Naked Gun'-film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 Petrescu 13 år siden

For mit vedkommende afgik denne genre ved døden efter Hot Shots Part Deux. De vilkårlige, men aktuelle kulturindslag i Scary Movie og fremefter gør denne genre til lige så morsom som et sketchshow fra Linje 3.
Gravatar

#3 filmz-Utyske 13 år siden

#1 -

Og selv den er jo ikke voldsomt original, da mange sjove scener jo er taget fra "Police Squad!".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 MOVIE1000 13 år siden

Det var egentlig en lille anmeldelse, men det siger jo egentlig bare hvor idt der er at fortælle om den ;)
Men jeg har ikke opgivet den endnu, men det er heller ikke en som jeg se/købe med det samme aller højst en 50 vil jeg give, men der kommer så meget andet godt i den næste tid så jeg venter til den kommer ned på 25.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 dyg 13 år siden

#3 - Nej, den var nok ikke original, men i det mindste virkede filmen (i hvert fald for mig), hvilket ingen af de nye spoofs har gjort.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-Utyske 13 år siden

#5 -

Bestemt, jeg synes også den er sjov, men foretrækker "Police Squad!". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 frankdrebin 13 år siden

#6 Tro det eller lad være, jeg har ikke set police squad.. Kan man optrævle den nogle steder i DK ?
Gravatar

#8 filmz-Utyske 13 år siden

#7 -

Det vil jeg tro, jeg har i hvert fald en dansk udgave, jeg har købt for et par år siden. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9 Kruse 13 år siden

Puha, sikke nogle rædsler som Benway en gang i mellem bliver trukket igennem som anmelder :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 BN 13 år siden

Utyske (3) skrev:
#1 -

Og selv den er jo ikke voldsomt original, da mange sjove scener jo er taget fra "Police Squad!".


Det er sandt, at enkelte jokes er (gen)taget fra 'Police Squad', men hele den vanvittige Oscar-seance + fængselsopholdet er ikke.

Jeg elsker de seks tv-afsnit, men jeg elsker de tre biograffilm endnu højere. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: