I det hele taget er det svært ikke at rammes af medlidenhed for rollebesætningen, der ganske heroisk må holde grimassen, mens de – suppleret af den amatøragtige instruktion – udfører nogle af de mest ydmygende og idiotiske vitser, jeg har set i meget lang tid. De håber vel, at den vil give karrieren et løft, og det håber jeg næsten også, for det ville være en nedslående tanke, hvis de har udsat sig selv for det her uden at få mere ud af det end blot en hurtig lønseddel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 elwood 13 år siden

This calls for some instant laugh!

[url= last word[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#32 Slettet Bruger [3663932448] 13 år siden

Det var vel hvad man kunne forvente... Jeg venter med længsel på den dag, hvor nogen vil lave en god spoof film igen!

Det burde virkelig også have været muligt at lave en ordentlig spoof film ud af de sindssygt mange vampyrfilm og -serier, der er aktuelle nu, men traileren afslørede allerede hvor lavt et ambitionsniveau, folkene bag denne film havde sat.
Gravatar

#33 elwood 13 år siden

Btw. nogen grund til den egentlig har fået en stjerne?

Normal så vil jeg da mene en film skal ha vise kvaliteter for at få en karakter overhovedet (synes nemlig ikke jeg spore noget som helst positivt i anmeldelsen) Vil det sige at hvis jeg fik udgivet Ni arnes ferie i Lalandia på dvd, så ville den være sikker på mindst en stjerne? eller er det ligesom med folkeskolen?

Hvor en kammerart og jeg på et tidspunkt snakkede om at det sikkert ikke er særlig nemt og få 03, du skal lige akkurart yde noget, men det må på ingen måde brillere bare en smule, vi mente det faktisk sikkert ikke var så nemt, der var større chance/risiko for at få 06 i karakter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 Kruse 13 år siden

#33: Jeg er ikke sikker på at systemet tillader at give 0 stjerner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#35 elwood 13 år siden

Hmm mulighed havde jeg slet ikke overvejet, æv 8-(
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 Benway 13 år siden

En enkelt stjerne er den mindste karakter, vi giver. Systemet tillader med lidt besvær faktisk godt nul stjerner, men vi har besluttet at holde på en som det mindste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#37 elwood 13 år siden

Findes der ikke særlige omstændigheder, såsom hvis nu Uwe Boll får lyst til og remake Casablanca med Martin Lawrence som Rick, og Hende hvis navn vi ikke nævner som Ilsa Lund.

On the more serious note oh okay, de skal vel ha en stjerne for overhovedet og ha lavet en film eller 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#38 Riqon 13 år siden

Ud af de 29 anmeldelser på Rotten Tomatoes var der én, der kunne lide "Vampires Suck", hvilket betyder den fik 3% ... Der er altid én...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#39 Nicki52 13 år siden

Jeg har set den nu. Filmen har nogle gode idéer, der bare ikke sjove. Den får en stjerne for gode idéer, 0 stjerner for underholdning, skuespil og manuskript.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#40 enfilmnørd 13 år siden

Det var vel,hvad kan kunne vente. EN spoff-film,med vampyre,var ellers en oplagt ide, og kunne være rigtigt sjovt,men med den instruktør, og de manusforfattere, havde den jo ikke en chance.

MHT spoofgenren så skal vi ikke helt tilbage til naked gun serien, for at finde eksempler på godt udførte spoofs. Jeg vil holde på at Austin powers filmene(1+2, ihvertfald), var gode spooffilm, og de er ikke vanvittigt gamle.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: