I det hele taget er det svært ikke at rammes af medlidenhed for rollebesætningen, der ganske heroisk må holde grimassen, mens de – suppleret af den amatøragtige instruktion – udfører nogle af de mest ydmygende og idiotiske vitser, jeg har set i meget lang tid. De håber vel, at den vil give karrieren et løft, og det håber jeg næsten også, for det ville være en nedslående tanke, hvis de har udsat sig selv for det her uden at få mere ud af det end blot en hurtig lønseddel.
#31 elwood 14 år siden
[url= last word[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Slettet Bruger [3663932448] 14 år siden
Det burde virkelig også have været muligt at lave en ordentlig spoof film ud af de sindssygt mange vampyrfilm og -serier, der er aktuelle nu, men traileren afslørede allerede hvor lavt et ambitionsniveau, folkene bag denne film havde sat.
#33 elwood 14 år siden
Normal så vil jeg da mene en film skal ha vise kvaliteter for at få en karakter overhovedet (synes nemlig ikke jeg spore noget som helst positivt i anmeldelsen) Vil det sige at hvis jeg fik udgivet Ni arnes ferie i Lalandia på dvd, så ville den være sikker på mindst en stjerne? eller er det ligesom med folkeskolen?
Hvor en kammerart og jeg på et tidspunkt snakkede om at det sikkert ikke er særlig nemt og få 03, du skal lige akkurart yde noget, men det må på ingen måde brillere bare en smule, vi mente det faktisk sikkert ikke var så nemt, der var større chance/risiko for at få 06 i karakter.
#34 Kruse 14 år siden
#35 elwood 14 år siden
#36 Benway 14 år siden
#37 elwood 14 år siden
On the more serious note oh okay, de skal vel ha en stjerne for overhovedet og ha lavet en film eller 8-)
#38 Riqon 14 år siden
#39 Nicki52 14 år siden
#40 enfilmnørd 14 år siden
MHT spoofgenren så skal vi ikke helt tilbage til naked gun serien, for at finde eksempler på godt udførte spoofs. Jeg vil holde på at Austin powers filmene(1+2, ihvertfald), var gode spooffilm, og de er ikke vanvittigt gamle.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.