“Walk the Line” er en kærlig hyldest til mennesket og myten Johnny Cash, der døde i 2003. Selv om filmen holder sig til de traditionsbundne fortællestrukturer og har en forkærlighed for den amerikanske drøm, har den alligevel fat i den lange ende. Alligevel formår den ikke at komme helt til tops. Dertil er der simpelthen for mange fortællemæssige bøffer samt en efterspørgsel efter mere. Det “mere” kan ekstramaterialet muligvis tilbyde. Det er i hvert fald blevet til et bredt udvalg, der supplerer filmen ganske fint.
#11 pulse83 18 år siden
Film: 5/6
Billede: 4½/6
Lyd: 5/6
#12 Razzia 18 år siden
#13 Slettet Bruger [918446906] 18 år siden
Ligesom #10 kendte jeg ikke rigtig til Johnny Cash før, selvom jeg da havde hørt om ham. Sidder nu og lytter til en masse af hans sange inde på johnnycash.com.. Hvorfor har jeg ikke hørt det før?! :-)
#14 chandler75 18 år siden
Jeg har også netop "opdaget" Bobby Darrin efter at have set "Beyond the Sea" med Kevin Spacey.
#15 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#16 Kalle Ferm 18 år siden
Men fair nok - Johnny Cash er hestehoveder bedre end de fleste andre countrysangere. Det bliver jo produceret på metermål uden den store følelese - men der er noget rigtig godt derude, især i den alternative country der eksploderer i disse år. :-)
Cash er også vokset mere for mig, siden jeg så filmen.
#17 zamm- 18 år siden
#18 Slettet Bruger [918446906] 18 år siden
#19 zamm- 18 år siden
#20 filmz-Kadann 18 år siden
I begge brugerafstemningerne her på filmz, har den fået et gennemsnit på ca. 5/6, så det tyder jo på at folk er ret glade for filmen.