“Walk the Line” er en kærlig hyldest til mennesket og myten Johnny Cash, der døde i 2003. Selv om filmen holder sig til de traditionsbundne fortællestrukturer og har en forkærlighed for den amerikanske drøm, har den alligevel fat i den lange ende. Alligevel formår den ikke at komme helt til tops. Dertil er der simpelthen for mange fortællemæssige bøffer samt en efterspørgsel efter mere. Det “mere” kan ekstramaterialet muligvis tilbyde. Det er i hvert fald blevet til et bredt udvalg, der supplerer filmen ganske fint.
#1 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 pulse83 18 år siden
#3 chuck 18 år siden
#4 king b 18 år siden
Det virker lidt underligt at filmz-anmelderen taler mere om, hvor meget lyd der kommer ud af baghøjttalerne, end hvordan det egentlig rent faktisk lyder. Filmen blev jo nomineret til en Oscar for bedste lyd, så det kan vel ikke kun være mig, der synes, den lød bedre end til sølle 3/6...
#5 jesperhp 18 år siden
#6 akerman 18 år siden
#7 filmz-The Omen 18 år siden
Ikke tit, vi får sådanne film at se.
#8 filmz-stente 18 år siden
#9 chandler75 18 år siden
#10 Lady Arwen 18 år siden
Jeg vidste ikke rigtig så meget om Johnny Cash inden jeg så den og jeg kendte heller ikke rigtig hans sange men nu er jeg bare fan hans sange er fantastiske og jeg fatter bare ikke hvorfor jeg ikke har hørt det før :)