Mens de fleste filmselskaber har haft travlt med at genbruge den samme genreskabelon, har Pixar (med instruktøren Andrew Stanton i spidsen) overhalet alle indenom og lavet en af de mest opfindsomme og medrivende animationsfilm til dato. Det er umuligt at sætte en finger på AV-præsentationen, og ekstramaterialet bør holde både børn og voksne beskæftiget i timevis. Et must.

Læs mere om Pixar i Pixar – Den rene computermagi.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 elwood 15 år siden

#10 Ku godt være sådan noget der er "sket"

måske.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Michael Andersen 15 år siden

#11 Her er en rosenrød regel som en del følger: Hvis det er en Dreamworks-film - så er den slags, tyveri, men er det en Pixar-film - så er den slags, en tilfældighed :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13 Collateral 15 år siden

Så fik jeg da lige lyst til at købe den! 6/6 i hver eneste kategori! Det er ikke hver dag man ser det herinde.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#14 Outbound Sith 15 år siden

#13 Uden at være helt skråsikker tror jeg faktisk, at det er første gang, det er sket. Overhovedet!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#15 Slettet Bruger [1771707132] 15 år siden

Her er i hvert fald et enkelt eksempel på, at det er sket før.
http://filmz.dk/film/ringenes-herre-kongen-vender-...

EDIT: Og et til: http://filmz.dk/film/ringenes-herre-de-to-taarne-s...
Gravatar

#16 chandler75 15 år siden

# 14 + 15 Det er første gang, det er sket med en Blu-ray.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 fasslars 15 år siden

Det er ikke helt rigtigt - men heller ikke forkert - at lydsporet er 6.1. Det kommer an på, hvilken afspiller man har, og om man dekoder lyden via dén. Min afspiller dekoder lyden, men i Wall-E's tilfælde kun i 5.1.
Gravatar

#18 The Insider 15 år siden

#17, uanset hvad, er det 100 % korrekt, at lydsporet er et 6.1-mix. Det kan godt være, din afspiller/forstærker ikke kan dekode lyden og i stedet omformer det til 5.1, men hvis du kun havde haft et stereoanlæg, betød det vel heller ikke, at alle lydspor egentlige var 2.0, vel? :-) Du er sikker på, du ikke har valgt det danske 5.1-lydspor? Som beskrevet i anmeldelsen er kun det engelske originalmix i 6.1.
War. War never changes.
Gravatar

#19 Highland Park 15 år siden

"kendteste"? Jeg er nu ret sikker på, at det kun kan hedde "mest kendte".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 rockysds 15 år siden

#19 You'd be surprised. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: