“Wanted” er en af nyere tids absolut bedste actionfilm – fuldstændig overgearet og uimodståelig. Den har flere og mere imponerende actionsekvenser end størstedelen af sine artsfæller, skuespillerne leverer varen, og historien er rig på skarp humor og forbløffende twists. Det bliver spændende at se, hvad den russiske instruktør Timur Bekmambetov vælger at foretage sig i fremtiden. BD-udgivelsen indeholder et fremragende transfer, et banebrydende lydspor og en masse seværdigt ekstramateriale. Varmt anbefalet.
#31 MOVIE1000 15 år siden
#32 The Insider 15 år siden
#33 dolphinfriendly 15 år siden
#34 filmz-Is 15 år siden
Især din overall bedømmelse var en fornøjelse at læse. :)
En dårligt eksekveret musikvideoæstetisk actionoplevelse der højst kan nydes på en dunkel søndag hvor hjernen i forvejen trænger til at slappe af.
#35 The Insider 15 år siden
#36 Spanner 15 år siden
Det er det nok heller ikke, men hvis det ikke bakkes op af noget indhold, er der ikke nogen smarte klip, der kan holde min interesse i 1½ time.
Tony Scott kan lave nok så mange fancy klip og smarte overgange, men jeg vælger Ridley i langt de fleste tilfælde.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#37 The Insider 15 år siden
Det giver selvfølgelig sig selv. Men det ænderer ikke på, at folk bruger ordet som fyord, selv hvis der er rigeligt med indhold, og det synes jeg er aldeles mærkværdigt, når det sagtens kan forstås som noget positivt.
#38 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#39 The Insider 15 år siden
#40 Spirit 15 år siden
Iden til hvor de får deres kill lister fra er da utilgivilig dårlig fundet på, næsten til at få knopper af.
Jo der er nogle "seje" action sekvenser, men det gør ikke en film god alene, så mit råd vil være at vente til du kan leje den som favorit in BB for 15,- eller vil du føle dig snyt