“Wanted” er en af nyere tids absolut bedste actionfilm – fuldstændig overgearet og uimodståelig. Den har flere og mere imponerende actionsekvenser end størstedelen af sine artsfæller, skuespillerne leverer varen, og historien er rig på skarp humor og forbløffende twists. Det bliver spændende at se, hvad den russiske instruktør Timur Bekmambetov vælger at foretage sig i fremtiden. BD-udgivelsen indeholder et fremragende transfer, et banebrydende lydspor og en masse seværdigt ekstramateriale. Varmt anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 filmz-Kadann 15 år siden

#40 -

Hvis det er en af de dårligste film du har set, bør du se lidt flere film. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#42 Spirit 15 år siden

tro mig listen er lang, men "fist of the north star" og "super nova" kommer tæt på, men dette er da ikke dvd/bluray disken den er trykt på værd
Gravatar

#43 KEiZ 15 år siden

Jeg må også udtrykke mig i dette fora...

Jeg glæde mig meget til at se filmen og fik ikke set den i biffen så da Blu-ray udgaven dukkede op i hjemme biografen, var forventningerne rimelige.

MEN Fuck, hvor blev jeg skuffet, enten er jeg blevet for gammel til den slags eller også er der noget jeg er gået glip af!!

for magen til totalt meningsløst nonsens og så utroværdigt et plot og action skal man lede længe efter.

Ideen er fed nok men udførslen er elendig, kender ikke original oplæget, men det er fanme sjældent jeg over vejer om jeg gider se noget færdigt. jeg følte mig mere irreteret end underholdt undervejs og det er fanme skidt i et univers der er kørt op i sådanne et tempo at man ikke kan andet end at underholde og overraske.

ØV en skuffelse!!!!
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#44 filmz-fidomuh 15 år siden

#32

men fidomuhs oprindelige pointe var, at jeg sammenlignede Wanted med LOTR og Memento, men det er - som Kadann korrekte pointerer - ikke en sammenligning, jeg har foretaget mig :-)


Hvis du vaelger at give dem samme karakter, saa maa du jo mene at det er film af samme "karakter" ?
Det er ikke mig der har givet dem begge 5/6 fx ;)

Min pointe var nu blot mere at Wanted er saa ubeskriveligt daarlig en film, at jeg finder det grotesk at du synes den var paa hoejde med LOTR.

[quote]Desuden er det især skørt, da jeg personligt har givet Memento en rating på 6 (ikke 5) og slet ikke har givet Usual Suspects en rating overhovedet :-)[/qoute]

Det var nu mere et eksempel, kunne kun huske din LOTR karakter, og saa ville jeg naermere pointere at jeg selv saette de tre film i samme baas.
( Omend LOTR faar lidt mindre :) )
Saa det var mere en "5/6 og 6/6 er til den slags film!", pointe.

Men jeg formulerede mig ikke saa fandens godt kan jeg godt se ;)

( Ioevrigt er det helt fair at din smag er som den er, jeg finder det bare besynderligt :D )

#43

There we fucking go. :)
Helt, helt enig :D
Gravatar

#45 The Insider 15 år siden

at jeg finder det grotesk at du synes den var paa hoejde med LOTR

Det kan jeg godt forstå, for det passer jo ikke helt. "Wanted" er jo bedre end "De to tårne" :-)
War. War never changes.
Gravatar

#46 natterjack 15 år siden

#45 Og så kappede vanviddet ellers over. :)
Gravatar

#47 Highland Park 15 år siden

#45: Hehe, fornemt svar The Insider. :)

Personligt er jeg ikke enig, men jeg tager sgu hatten af for din ærlighed og din evne til fattet og med et glimt i øjet at besvare kritik baseret på det absurde karakterhysteri.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#48 The Insider 15 år siden

#47, thanks Highland Park! Personligt synes jeg også, det er ærgerligt, at folk for ofte fortaber sig i numre og tal i stedet for pointer og argumenter. Det kan eksempelvis godt være, jeg synes, at både Wanted og Return of the King fortjener 5 stjerner, men de fungerer jo af vidt forskellige årsager og har vidt forskellige, fåtallige minuser. Jeg synes, det er mere aktuelt at diskutere deres individuelle forcer og mangler end at sammenligne en udsøgt kage med et mættende tre-retters måltid.
War. War never changes.
Gravatar

#49 evermind 15 år siden

Jeg tilslutter mig dem, der var herligt underholdt af denne hæsblæsende gang nonsens! Det er sgu længe siden, jeg har hygget mig så godt til en actionfilm.

Plothuller?? Den slags har man effekter til! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#50 filmz-Bruce 15 år siden

Det eneste plothul som nagede mig, var det totale fravær af ordensmagten. Men formentlig har man optaget i København, så det er jo realistisk nok :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: