“Wanted” er en af nyere tids absolut bedste actionfilm – fuldstændig overgearet og uimodståelig. Den har flere og mere imponerende actionsekvenser end størstedelen af sine artsfæller, skuespillerne leverer varen, og historien er rig på skarp humor og forbløffende twists. Det bliver spændende at se, hvad den russiske instruktør Timur Bekmambetov vælger at foretage sig i fremtiden. BD-udgivelsen indeholder et fremragende transfer, et banebrydende lydspor og en masse seværdigt ekstramateriale. Varmt anbefalet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 evermind 15 år siden

#50
Hehe, det er jo FILMS-ordensmagten. De skal jo kun dukke op, når det er underholdningsmæssigt belejligt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#52 filmz-Bruce 15 år siden

#51 He ja :)

Jeg må nok stille mig på Insiders "hold" (Chelsea?) i "denne her". NORMALT har jeg også svært ved "denne slags" film, som nogle kalder musikvideo æstetik, men den er lavet med "tongue in cheek" (kan sgu ikke finde en ordentligt dansk betegnelse), som en film af samme slags, "Jumper". totalt mangler. Samme mener jeg gør sig gældende med en film som MI:3, som også falder til jorden med et brag. Ved sgu ikke lige, hvad ham instruktøren Timon og Pumba har gjort rigtigt, men den var sgu ok til en søndag med gutterne.

Jeg må så sige, at jeg glæder mig til at gense filmen for dens lydspor i "det allerhelligste". Selv i stereo lød den imponerende. Er billedet lige så godt på storskærmen så giver jeg den gladeligt 6/6.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#53 The Insider 15 år siden

#52, hehe, Timon og Pubma :-) Og jeg værdsætter især din støtte til Chelsea i denne svære tid! Det kører jo desværre ikke voldsomt godt for dem p.t. :-(
War. War never changes.
Gravatar

#54 Spanner 15 år siden

#50 der er faktisk et par politibiler, der prøver at stoppe dem, da de stikker af fra supermarkedet i starten, men når man kan "bøje" kugler kan man tilsynetladende også få biler til at flyve når der er en lille bule på vejen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#55 elwood 15 år siden

#54

men når man kan "bøje" kugler kan man tilsynetladende også fø biler til at flyve når der er en lille bule på vejen.



Pffft så sku du ha set mig på glatbane kursus.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#56 Michael Andersen 15 år siden

#55 For ikke at tale om dengang [url= var efter dig[/url].
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#57 elwood 15 år siden

#56 en 3 punkts vending extreme!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#58 filmz-Kaffekongen 15 år siden

Super fed tegneserie
Fed film
God anmeldelse
----------------------------------------
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
Gravatar

#59 Zabriskie 15 år siden

Suspension of disbelief

Jeg er 100% procent på The Insiders side i denne sag. Selvom jeg ikke er helt oppe og ringe, synes jeg stadig det er en solid action flick

Wanted var et rush, et ægte tegneserietrip på film.
Kritikken af filmens "plothuller", klichédyrkelse og utroværdighed er for mig fuldstændig hen i vejret. Hvordan er det I mennesker ser film? Denne film lægger fra starten af en meget klar linje; den er gakket, klichéfyldt, overgearet og actionpumpet. Den lægger ikke skjul på det, og gør det med et glimt i øjet. Den meget præcise anslåede tone følger filmen nydeligt til dørs, og er derfor så hamrende præcis i sit udtryk. Jeg havde større problemer med troværdigheden i "The Dark Knight" end i denne her, fordi the dark knight prøver at være virkeligheden, og derfor ikke tillader meget suspension of disbelief. Wanted derimod knalder sit kulørte univers af fra starten af, og der er ikke meget at være i tvivl om. Curving bullets, Angelina der samler hovedpersonen op i et car spin? Det er sgu da fedt!

Skuespillerne er tydeligvis med på legen, og udstråler i dén grad hvor sjovt de har haft det med at lave denne film.
Det her er ikke en film med dybe pointer, eller man skal blive klog af, men hvis man alligevel ikke indser det efter de første fem minutter, har man ikke forstået præmissen for selve filmen.
Le temps détruit tout
Gravatar

#60 Zabriskie 15 år siden

#56

Hold kæft hvor er det bare grineren!

Jeg synes dog det var noget urealistisk...
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: