Det er ikke synderligt inspirerende at følge Cheryl på hendes vandring. Snarere frustrerende og forvirrende. For hvad er det, Cheryl lærer? At livets smerte kan vandres væk. Så hjælp dig selv, og lad være med at hænge med næbbet! “Wild” er en filmatiseret selvhjælpsbog med flotte billeder.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 NadiaRegitze 9 år siden

Jeg tror, man skal være en helt bestemt type for at forstå den dybereliggende mening med Wild. Man skal være rejsetypen, der forstår, hvordan frihed kan hjælpe os igennem livets sværeste stunder. Der er en verden, der er større end os og det er en vigtig lektie, som typer som Cheryl Strayed (og jeg) kender fra den frihed, det er at se hele verden andetsteds fra. Jeg er helt med på, at Wild ikke altid formidler det lige præcist, men jeg kan sagtens forstå det alligevel. For jeg er selv et frihedselskende menneske, der ofte kun RIGTIGT lever, når jeg vandrer ukendte dele af verden.
Det kan være, det virker lidt abstrakt, men det er sådan, Cheryl Strayed kom over sine problemer. Det ville ikke hjælpe for alle, men jeg kan sagtens sætte mig ind i det.
Min anmeldelse er her: http://cineasten.dk/?p=1496
Gravatar

#2 moulder666 9 år siden

Een ting jeg ikke lige kunne læse mig frem til fra anmeldelsen: Hvordan er Witherspoon's skuespil? For det er en type film jeg godt kunne finde på at udsætte mig selv for - men Witherspoon har virkelig ikke været min kop mokka generelt, så det kræver vist, at hun præsterer over sit hidtidige gennemsnit. :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: