Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
Skriv ny kommentar:
#111 Nicki52 15 år siden
#112 dolphinfriendly 15 år siden
#113 wimmie 15 år siden
#114 Highland Park 15 år siden
http://www.dr.dk/dr2/deadline2230
(starter ved 10:45)
Her sammenlignede Regner Grasten "Winnie & Karina - The Movie" med Marx Brothers, hvis film holdet har analyseret og brugt som inspiration i forbindelse med produktionen af denne. Og så konstaterede han, at det var en fejlagtig og dum beslutning fra både producentens og distributørens side, at "Antichrist" ikke kom ud i flere kopier herhjemme. Palle Schantz Lauridsen, som bestemt ikke nød Grastens nyeste produktion, udgjorde debattens modpart.
#115 Riqon 15 år siden
Grasten kom med nogle ret selvmodsigende udtalelser. Han beskyldte anmelderne for at være for mainstream og ikke anbefale film, der prøvede nye grænser - det sagde han kort efter, at det blev nævnt, at Antichrist var blevet rost til skyerne af anmelderne. På en måde minder Grasten mig om Michael Bay.
#116 elwood 15 år siden
Han har bare ikke nær så mange Awesome exsplosions i hans film, hmm... gives me an idea... yea...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 qel-droma 15 år siden
Grasten er slet og ret ude og forsvarer sin indvestering - it's as simple as that. Uanset hvad han siger om den film, så kan det kun være positivt - i hvert fald lige nu hvor den går i biografferne. Hans vidnesbyrd er derfor meget lidt bevendt i den sammenhæng.
Jeg har ikke set filmen, men er generelt ikke fan af hverken Linda P. eller Piger på prøveløsladelse, men så kan man jo bare lade være med at spilde sin tid på at se den. Forventninger er ofte en selvopfyldende profeti i min verden. Der er heldigvis undtagelser, men eftersom dette næppe er en af dem, så tror jeg bare jeg overlader det til andre at debaterer dens meritter, men Grastens udsagn er af ovenstående grunde dog ligeså ubrugelige i denne sammenhæng som min (indrømmet uoplyste) opfattelse af filmen - også selvom han faktisk har set den.