Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
#11 Skeloboy 15 år siden
Jeg ved sgu ikke lige om jeg er den typiske Winnie og Karina-fan: 28 år, elsker Bergman, Chaplin, Solondz, Trier, Capra osv...hører masser af mædl...og er flad af grin over Winnie og Karina:)
#12 I.F.F. 15 år siden
#13 Riqon 15 år siden
#14 Patriarch 15 år siden
Jeg tror du griber det helt forkert an. Som en gut fra Amager må du da kunne sætte pris på at amagertæver endelig får deres retmæssige plads på den nationale scene :D
#15 MOVIE1000 15 år siden
de spiller det fandme så plat at det ikke engang er sjovt også deres åndsvage accent de prøver men er ikke i nærheden af at være sjove.
ligsom at høre en københavnsk klovn (cirkus) med fransk accent man får lyst til at kaste sit sæde i hovedet på dem.
#16 ajust 15 år siden
#17 filmz-RJ 15 år siden
#18 Nicki52 15 år siden
#19 Bony 15 år siden
Linda P. er røvirriterende og slet ikke sjov. Deres "sketches", f.eks. fra serien "Piger på prøveløsladelse", er noget af det mest tåkrummende stupide jeg nogensinde har set og slet ikke sjovt. Jo, måske lidt sjov, på den patetiske måde, idet det faktisk kan være ganske underholdende, at opleve hvor dybt nogen mennesker kan synke. De er for mig lavmålet af humor, det lavest rangerende og direkte usmageligt!
#20 Nicki52 15 år siden