Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
#1 Nikmi 15 år siden
#2 elwood 15 år siden
Billede 1
Kamerar manden Prøv nu og hør her for sidste gang det er ikke Mikrofon du holder i hånden, og ikke en Negerp..
Pige Arhh hvad snakker du om bum, det er sku da en Negerp.. den er for helvede da sort og loden der! du bare for nedern mand
Billede 2
Kamerar manden Nej prøv hør, hør nu her du må ikke drikke det er, så giv mig den toil...
pige Arhh hva det da for syg nederen mand, kom nu du skal smage, det smager godyl mand
Billede 3
Pige Arhh mand hvad sker deer mand, jeg taber min bukser ehh altså, det bare for nederen
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Skeloboy 15 år siden
Det jeg godt kunne tænke mig at vide er, hvis man nu i forvejen kan lide dem, vil filmen så skuffe?
#4 Nicki52 15 år siden
#5 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#7 dolphinfriendly 15 år siden
#8 Skeloboy 15 år siden
Allerede i traileren er der dog tre steder, jeg sidder og griner for mig selv...:)
Og den her sang er sgu sjov:)
#9 dolphinfriendly 15 år siden
#10 PredatorX 15 år siden