Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nikmi 14 år siden

Så må vi jo se om anmelderen bliver nedskudt med uenige kommentarer denne gang as well. Ligenu lyder det ikke som en film jeg skal ind og se men hvis folket kommer med modstidende udtalelser som det skete med "Tømmermænd i Vegas" Kan det godt være jeg ombestemmer mig :). Trailerne til denne film fik mig da ihvertfald til at smågrine et par gange I TV og Biograf reklame version :)
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

Hmm kan jeg nå deres niavue, jeg gør et forsøg...

Billede 1
Kamerar manden Prøv nu og hør her for sidste gang det er ikke Mikrofon du holder i hånden, og ikke en Negerp..

Pige Arhh hvad snakker du om bum, det er sku da en Negerp.. den er for helvede da sort og loden der! du bare for nedern mand

Billede 2
Kamerar manden Nej prøv hør, hør nu her du må ikke drikke det er, så giv mig den toil...

pige Arhh hva det da for syg nederen mand, kom nu du skal smage, det smager godyl mand


Billede 3
Pige Arhh mand hvad sker deer mand, jeg taber min bukser ehh altså, det bare for nederen
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 Skeloboy 14 år siden

Ved nu ikke om jeg skal se den i biffen, men jeg synes eddermame traileren er hylemorsom. Og jeg er helt vild med Piger På Prøveløsladelse...

Det jeg godt kunne tænke mig at vide er, hvis man nu i forvejen kan lide dem, vil filmen så skuffe?
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Skal se den i morgen aften. Glæder mig til at se om den er noget ved, men det er sjældent Linda P. kommer i biffen. Sidst var i Sorte Kugler.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

fnis fnis

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg er allerede blevet træt af dem blot ved at se dem de 5 minutter i TV i dag, dvs. jeg holdt ikke engang så lang tid.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#7 dolphinfriendly 14 år siden

#3 Til forskel fra serien der i små bidder muligvis kan retfærdiggøres som små sketches, forsøges der at skabe et decideret handlingsforløb i filmen. I anmeldelsen sammenligner jeg med "Bean" filmen, så har du set den og kender lidt til Mr. Bean, vil du måske kunne se en parallel. Her skal det lige bemærkes at "Bean" er en bedre film end "Winnie & Karina - The Movie", selvom jeg mener at førstnævnte også er ret skidt. :)

Gravatar

#8 Skeloboy 14 år siden

#7 - tror jeg ved hvad du mener:)

Allerede i traileren er der dog tre steder, jeg sidder og griner for mig selv...:)

Og den her sang er sgu sjov:)
Gravatar

#9 dolphinfriendly 14 år siden

#8 Falder traileren og sangen i din smag, tror jeg absolut også at filmen vil gøre det. :)

Gravatar

#10 PredatorX 14 år siden

Jeg skal ALDIG se det retarderede lort
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: