Det bør være strafbart at lave så rædderlige film som “Winnie & Karina – The Movie”. Alligevel bilder jeg mig selv ind, at Regnar Grasten har fat i noget af det rigtige økonomisk set, da den formentlig nok skal lokke folk i biografen. Det er svært at forestille sig andet end dårlig omtale, og derfor vil mange sikkert tage ind og se giraffen. Om det er en beregnede lille genistreg fra Grastens side eller ej er såment også underordnet, da filmen i sig selv dumper resolut på alle planer.
Skriv ny kommentar:
#41 Dragon_Claw 15 år siden
...
#42 filmz-Megan Fox 15 år siden
Se det er hvorfor jeg ikke ...... ......
#43 wimmie 15 år siden
Så man må ikke bedømme film hvis man ikke falder ind under den målgruppe som filmen henvender sig til?
#44 Nicki52 15 år siden
Det er jo ikke en Trier film. Og den hænger altså sammen i handlingen. Det er bare deres sprog og adfærd der er noget galt med.
Teenager. Og man må da gerne, men hvis den ikke er under ens målgruppe kan man bare sige det ikke var, istedet for at svine den til som om man havde høje forventninger til filmen og var blevet skuffet.
#45 wimmie 15 år siden
#46 Michael Andersen 15 år siden
Hvis man læser svarene til Nicki52 i diskussionen til "Revolutionary Road", så er svaret nej.
#47 SpielbergFreak 15 år siden
Apropros ham, hvornår kommer De Skrigende Halse på DVD.... eller ja nu Blu_Ray for den sags skyld?
#48 Ericmase 15 år siden
#49 filmz-RJ 15 år siden
Det er ikke bare lav satire, det er gennemført uintelligent, grænsende til det retarderede. Og jeg ville føle mig flov og pinlig, hvis jeg havde været med til den gang bræk.
#50 Patriarch 15 år siden
Jo, hvis den tjener penge.