“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 PredatorX 15 år siden

Helt enig:-D
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#72 Spanner 15 år siden

Apropos sæson to, så er Ziggy er den største fuckup, jeg nogensinde har set i en tv serie. Den stakkels fyr kan bare ikke slå et søm i en lort uden at ødelægge begge dele.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#73 elwood 15 år siden

Hehe nej, det er ham som vil gå ind på en HA klub og sige hva så tøser, har i selv broderet det der rygmærke i håndgerning
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#74 PredatorX 15 år siden

Hehehe ja han er pænt uduelig :-D Men samtidig også en karakter man kan genkende...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#75 Spanner 15 år siden

Jeg fik svar på min henvendelse til TV2 angående The Wires sendetid:

Tak for din henvendelse.

Da vi startede med at vise serien i sin tid lå den torsdag kl. 22.55, men den fik slet ikke de seertal, som den skulle have - og derfor har vi været nødt til at flytte den.

Sendetidspunkter for alle programmer afspejler - typisk og generelt set - seernes interesse for de enkelte programmer, og jeg kan garantere, at TV 2 meget hurtigt stopper eller flytter programmer (uanset om det er førstegangsudsendelser eller genudsendelser), hvis der ikke er tilfredsstillende seertilslutning.

Med venlig hilsen
Dorte Karst
T V 2 | K o m m u n i k a t i o n
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#76 Bobby Singer 13 år siden

Der er ikke andre der har oplevet sådan en sort hvid stiplet linje i toppen af billedet, når i ser den i 4:3 format?

Det er nemlig kun, når jeg ser den i 4:3 at den er der.
Idjit
Gravatar

#77 Bruce 13 år siden

#76 Det er ganske sikkert fordi du har region 2 udgaven. Det er en NTSC -> PAL konvertering, som er gået galt og derfor er billedet på 2 udgaven meget dårligere end region 1'eren.

Som DVDCompare skriver:

Even though all releases are basically the same the R1 is correctly mastered (and, having compared both, has a much sharper image too)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#78 Bobby Singer 13 år siden

#77 Damn jeg håber godt nok ikke det er tilfældet, for så er det jo ikke rigtig noget at gøre ved det. Hmm jeg vil prøve at se om jeg ikke kan få den byttet i morgen og krydser fingre for at det løser problemet.
Idjit
Gravatar

#79 Bruce 13 år siden

#78 Min kammerat købte R2 versionen sidste år og vi sammenlignede med R1'eren. Det var samme problem. En linie der kørte i toppen af billedet og stor kvalitetsforskel på billedet. Jeg har ikke hørt om en ny R2 version.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#80 Bobby Singer 13 år siden

Så synes jeg bare det er underligt, at det ikke er nævnt i anmeldelsen, hvis det virkelig er et generelt problem? Det er ret så distraherende.
Idjit

Skriv ny kommentar: