“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 MouseMickey 15 år siden

Har de 2 første sæsoner i R2 og der kan man godt se at billedet er dårligere end de efterfølgene sæsoner som jeg har i R1, men jeg ved ikke om billedet også er dårligere på de første sæsoner i R1.

Men serien er sku det fedeste jeg nogensinde har set 10/10.



[url= Nugget[/url]

[url= McNulty just had a few drinks[/url]
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 15 år siden

Kun 6 stjerner?! Det er en skandale! Den skulle have haft mindst 7! :-)

Just kidding - det er en fantastisk serie, som alle burde unde sig at se.

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 elwood 15 år siden

Har selv region 1, og køre det gennem Scart (yep min dvd afspiller is that old) på mit HDTV hehe, så i betragtningerne synes jeg det ser fint ud.

Og det er region 1 udgaven af boxsettet jeg har, som var ganske betalbar da jeg fik det fra amazon i sin tid, men det var så også kun en one day only, som ikke blev nappet i tolden.

#11 hehe ja McNulty kan det med og drikke, også meget munter med scenen efterfølgende hvor ham og Bunk snakker, efter at Bunk lige har pisset af stiler hans sig ud på et togspor og udbryder noget i stil med "come and get me" til det evt. tog der måtte komme.

Fuck you very much McNulty
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 elwood 15 år siden

Det der interlacing i snakker om, syne sjeg nu ikke jeg har bemærket, men er det fordi jeg har Region 1 udgaven, synes billedet ser fint ud i betragtningen af jeg køre via. Scart.

Har lige set lidt mere af sæson 3 og prøvede og lægge mærke til det i nævner, men synes ik jeg kan se noget der sku være galt med billedet, så igen jeg er heller ikke så meget inde i de tekniske terme som edge enhacenment osv.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#15 Viking Wizard 15 år siden

Jeg elsker denne serie! Noget af det bedste tv jeg nogensinde har set...
Få det set hvis du ikke allerede har!
Gravatar

#16 The Insider 15 år siden

#14, det er formentlig heller ikke noget, der berører R1-udgaven. Fejlen er sket i forbindelse med konverteringen af det oprindelige 24fps NTSC-materiale til det europæiske 25fps PAL-format.
War. War never changes.
Gravatar

#17 elwood 15 år siden

OK så det sikkert derfor jeg ik har bemærket noget.

Ahh ser frem til og tilbringe lidt kvalitets tid med McNulty og slænget imorgen igen.

Meget godt kan siges om Dominic West, men han er satme go til og spille fuld, ham og så Wendell Pierce, der blir til den støreste liderlige satan når han er fuld i baren.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 The Insider 15 år siden

hehe, cool. Glæder mig til tage hul på de andre sæsoner.
War. War never changes.
Gravatar

#19 elwood 15 år siden

vidste i øvrigt ikke at skaberen bag serien har været inde for politi'et, men det overrasker mig ikke fordi det ses tydligt i dens tilgang til politi arbejdet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 Spanner 15 år siden

Det er en helt fantastisk serie, som holder pusten gennem alle fem sæsoner. Det er simpelthen must-see-tv af højeste kaliber.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: