“The Wire” er ikke bare endnu en politiserie – det er en af de mest velskrevne, velspillede og tankevækkende tv-føljetoner til dato. Og selvom hverken dvd-udgivelsens AV-præsentation eller ekstramateriale ligefrem er lamslående, er denne udgivelse et must for alle dem, der sætter pris på intelligent og engagerende tv-drama i særklasse.
#11 MouseMickey 15 år siden
Men serien er sku det fedeste jeg nogensinde har set 10/10.
[url= Nugget[/url]
[url= McNulty just had a few drinks[/url]
#12 filmz-yoshimura 15 år siden
Just kidding - det er en fantastisk serie, som alle burde unde sig at se.
#13 elwood 15 år siden
Og det er region 1 udgaven af boxsettet jeg har, som var ganske betalbar da jeg fik det fra amazon i sin tid, men det var så også kun en one day only, som ikke blev nappet i tolden.
#11 hehe ja McNulty kan det med og drikke, også meget munter med scenen efterfølgende hvor ham og Bunk snakker, efter at Bunk lige har pisset af stiler hans sig ud på et togspor og udbryder noget i stil med "come and get me" til det evt. tog der måtte komme.
Fuck you very much McNulty
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 elwood 15 år siden
Har lige set lidt mere af sæson 3 og prøvede og lægge mærke til det i nævner, men synes ik jeg kan se noget der sku være galt med billedet, så igen jeg er heller ikke så meget inde i de tekniske terme som edge enhacenment osv.
#15 Viking Wizard 15 år siden
Få det set hvis du ikke allerede har!
#16 The Insider 15 år siden
#17 elwood 15 år siden
Ahh ser frem til og tilbringe lidt kvalitets tid med McNulty og slænget imorgen igen.
Meget godt kan siges om Dominic West, men han er satme go til og spille fuld, ham og så Wendell Pierce, der blir til den støreste liderlige satan når han er fuld i baren.
#18 The Insider 15 år siden
#19 elwood 15 år siden
#20 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem