“The Wolf of Wall Street” er god og voldsom, men ikke voldsomt god. Rygtet fra Hollywood lyder, at filmen blev klippet færdig i en fart op til Oscar-deadline. Det kan ses på resultatet, der strutter af energi og alt muligt andet. Næste gang tror jeg bare gerne, at jeg vil have min foie gras-burger inden min bananasplit. Begge lækre ting, men timing betyder noget.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The Vossen 10 år siden

Sverkel (10) skrev:
Har lige set den også syntes den var super fed! Hent så den Oscar Leo! :D

Kunne især godt lide at de havde den rigtige Jordan med til sidst i filmen :D


Hvor henne ser man ham?
Gravatar

#12 Mikkel Abel 10 år siden

The Vossen (11) skrev:
Hvor henne ser man ham?


Til allersidst. Ham der introducerer DiCaprio da han skal holde sit foredrag. Altså, Belfort introducerer Belfort. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#13 BowieCool 10 år siden

Klassefilm!! Jeg gi'r 5/6. Jeg kunne også rigtig godt ha tænkt mig, at Mcconaughey var mere med i filmen.
Gravatar

#14 The Vossen 10 år siden

Mikkel Abel (12) skrev:
Til allersidst. Ham der introducerer DiCaprio da han skal holde sit foredrag. Altså, Belfort introducerer Belfort. :)


Haha, fedt. Det må jeg holde øje med når jeg får den på blu-ray engang. :)
Gravatar

#15 Highland Park 10 år siden

... er blevet ramt af en stofrus, der giver spastiske lammelser.
Kan der mon være tale om noget á la de syrehovedherrer Thompson & Gonzos kropshæmmede cirkuseskapader i "Fear and Loathing in Las Vegas"?:
[url=
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Tharkz 10 år siden

scenen med stofrus involverer en Lamborghini og ikke en Ferrari. Der er endda tale om en ægte 25th annaversary edition Countach og ikke en replika. Det kunne meget vel være at skribenten har ret i at instruktøren virker til selv at være grebet lidt af stemningen.
Gravatar

#17 Morten Vejlgaard Just 10 år siden

#16 Jeg er selv ingen bilekspert, men jeg mindes, at bilen i starten af filmen skifter farve fra rød til hvid, hvor den omtales som en Ferrari? Men jeg vil på ingen måde lægge hovedet på blokken omkring noget med bilmærker - du lyder som ekspert på det område :)
Gravatar

#18 Ispep 10 år siden

Hvor er du, Foeller? ;)
Gravatar

#19 Highland Park 10 år siden

#18: I biffen for at checke det ved gen- og selvsyn, velsagtens. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 Ispep 10 år siden

:D

Skriv ny kommentar: