Der er mange ting i “World War Z”, der ikke burde kunne lade sig gøre. Nogle ting flasker sig lidt for belejligt til Gerrys fordel, og tyngdekraften har ikke altid den effekt som i virkelighedens verden. Men med lidt god vilje kan disse ting dog sagtens accepteres, og den vilje får “World War Z” absolut indgydt i sit publikum, for “World War Z” har så mange forcer. Den fungerer både som en effektiv popcornsfilm spækket med solid action og uhygge og som en katastrofefilm, der effektivt udnytter vores egen frygt for det ukendte, mens ubehaget lurer i baggrunden. Ligesom de bedste zombiefilm rummer “World War Z” meget bag sin frygtindgydende facade.
#11 bjarke 11 år siden
...modtaget - og på sin plads *blinke smiley med kysmund* - og god fornøjelse med Pitt og zombierne. Nup den i 2D, hvis muligt.
#12 steadi07 11 år siden
Jeg må indrømme, at filmen hos mig forventes lidt en "hit and miss". Enten så går den, eller også så går den ikke..
#13 LennartLC 11 år siden
Jeg håber at nogen en eller anden dag, har nosserne til at lave en film hvor hovedpersonen ikke nødvendigvis overlever
#14 Ispep 11 år siden
4/6
#15 misuma 11 år siden
Jeg vil endda gå så langt, som at sige at den måske ryger på min top 5 i zombie-genren.
5/6
#16 Høegh 11 år siden
Men jeg er dog ikke sikker på at den har nogen voldsom stort gensynsværdi.
4/6
#17 partyman 11 år siden
#18 David Munch 11 år siden
#19 wimmie 11 år siden
#20 The Insider 11 år siden