På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-yoshimura 18 år siden

#69 Newcastle?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#72 filmz-Erroneus 18 år siden

Syntes det var ok, men her kommer noget rant, fordi det var da for ømt:

Thumbs up til den bio-operatør i sal 9 i biocity odense for at cutte filmen, midt inde i ekstra klippet og tak fordi 15 mins af filmen var sløret fordi deres lorte udstyr og den samme operatør åbenbart havde for travlt med at wanke af til et starwars blad, istedet for at passe sit job! Håber du nyder de 38 kr. du får i timen konfirmand.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#73 thomas040 18 år siden

det eneste man kan håååbe på... er at der eventuelt på et tidspunkt kommer en "directors cut" dvd.... men det er ratner jo ikke kendt for... men en med udvidet spilletid... kunne være nice.... man kunne forestille sig at der var blevet cuttet en del... sådan føles filmen ihvertfald med alle de løse ender
Failure is a zero out.
Gravatar

#74 elwood 18 år siden

Lige kommet hjem og ja de mange mutanter skaber et problem, fordi der ganske enkelt er for kort tid til at fortælle historierne bag dem, eller hvertfald bare lidt info.

Jeg er rimelig kendt indefor x-men universet, men stadig der var da lige nogle af dem jeg ikke lige kunne genkende med det samme.

Men når alt dette er sagt, så må jeg sige Brett Ratner klarede det bedre end jeg troede, selv om jeg synes der var lidt for meget action, måske lyder det lidt mærkeligt at sige for nogle, men det synes jeg hvertfald.

og ja jeg krydser også fingrer for en Dir. Cut, man har vel lov at håbe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#75 erikjust 18 år siden

så den til en for premiere og ja jeg er enig med de fleste her, filmen er midelmådig og på ingen måde på højde med de forige film.

det shit han laver med scott og Xavier passer på ingen måde ind i filmen eller universet.

Archangel: i filmen er han bare en uvigtig charecter der ikke rigtig spiller nogen rolle.
I tegneserie universet er han en rig playboy der er arving til et kæmpe firma.

Magneto: Det pis med at våben lavet af plastic kan stoppe ham virker på ingen måde.
dette er hvad magneto i tegneserie universet ville ha gjort i den situation.
1: han kunne ha brug metallerne i jorden til at nakke soldaterne
2: han kunne bruge omgivelserne til nakke soldaterne
3: han kunne bruge jernet i deres blod til at give dem alle same en blodprop eller bare flå det ud af kroppen på dem.

Phoenix/Dark Phoenix:Ja hun virker skræmende i filmen, men hun er på ingen måde på højde med den i tegneserien, da hun var på sit højste kunne hun få Galactus til og pisse i bukserne.
(til dem der ikke ved hvem han er, så er her den beste mulighed for at beskrive ham, forstil jer en kæmpe der har æder planeter og har nok kosmiske kræfter til gøre ham blandt de 3 stærkeste væsner i universet.
De 2 andre er døden og evigheden og ja det er ikke navnet på en superhelt det er Døden og Evigheden.

så nej det med Scott holder ingen steder ej heller Xavier.
Gravatar

#76 erikjust 18 år siden

3 ud af 6 stjerner har hørt et rygte om en Wolverine film der er på vej.

man kan altid håbe
Gravatar

#77 filmz-Wacker 18 år siden

Det kunne jo også være, at de hev så mange mutanter frem, så der kunne komme nogle flere spin offs, med nogle af dem, hey - det er jo hollywood
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

#78 18 år siden

62: "Hvorfor fanden er Juggernaut blivet til en munten, hvorfor er Psylocke Morlocks, hvorfor er multiple man ik hos Moira MacTaggert?"

Det er ok at skrive på engelsk i dette forum, hvis man ikke kan dansk. Men volapyk er IKKE et godkendt sprog på filmz.
Gravatar

#79 filmz-Bluhm 18 år siden

#66: Jo men det er jo ikke noget argument, serien har kørt siden 60'erne, så ALLE har ændret sig MANGE gange. Så ville det jo også være i orden at vise en blå Beast og så 10 min. efter vise en Beast uden pels og bare med store fødder, fordi en sådan beast har været i tegneserierne. Der skal altså være en udvikling før sådan noget kan ske og den gode Xavier har altså været meget igennem inden for de seneste år i tegnserierne :-)
Gravatar

#80 filmz-Egoorcs 18 år siden

#78 - for det første var det bare nogle spørgsmål. For det andet skal der selvfølgelige stå:
Hvorfor fanden er Juggernaut blivet til en mutant da han er et mennesker der har "fået" ustoppeligge kræfter fra guden Cyttorak.

Psylocke er ik en Morlock(dem er skjuler i kirken).

Multiple Man(James Madrox) arbejder sammen med Moira MacTaggert på Muir Island og er ik en bankrøver.

Jag håber forstår mig nu /;-]

Skriv ny kommentar: