På trods af en heftig og ret modig (om end en smule blasfemisk) beslutning om at lue ud i mutantensemblet efter devisen: out with the old, in with the new, så er filmen for rodet, for tam i sine portrætter og for stiv i sit skuespil. Det gælder også blandt solide gengangere som Ian McKellen, Patrick Stewart og Hugh Jackman. Effekterne er dog stadig spektakulære, og enkelte af kampene rammer samme opfindsomhed som i forgængerne. “X-Men: The Last Stand” er altså ikke nogen dårlig film, men set i lyset af de to forrige, er den på ingen måder X-ceptionel.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 tvit 17 år siden

Jeg glæder mig alligevel helt vildt til denne film, håber på at kunne gi 6 ud af 6 stjerner
Gravatar

#2 Hal60 17 år siden

Skal da se filmen, men havde lidt på fornemmelsen, at den ikke ville kunne leve op til de to første. Men nu må vi se, jeg har hørt både godt og ondt om den.
Indtil videre er min favorit stadig den første.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#3 enfilmnørd 17 år siden

Skal også ind af se den, og glæder mig vildt. Men jeg er også x-men fan. I'll be back
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#4 chuck 17 år siden

Nikolai du har nok ikke opfattet Ratners geniale referencer til den europæiske kunstfilms historie, som jeg åbenlyst kunne se i traileren. Så kan den jo ikke få mere end 3/6. Nej seriøs snak til side, jeg skal se den fredag, så nu må vi se. To be continued...
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#5 hey now 17 år siden

1'eren var Ok. 2'eren var bedre, men manglede seriøst nogle flere mutant vs mutant kampe...håber denne kan afslutte serien med et brag.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#6 filmz-Wacker 17 år siden

kommer med en mening, har biletter til Imperial fredag morgen kl. 01.00
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#7 filmz-NeoDk 17 år siden

Ja, så er der dem som skal se den imorgen klokken 23 :D
Gravatar

#8 filmz-NeoDk 17 år siden

Ja, så er der dem som skal se den imorgen klokken 23 :D
Tror den er fed
Gravatar

#9 The Insider 17 år siden

Er der nogen som skal se den i morgen klokken 23? ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 filmz-incubus 17 år siden

Skal se den på fredag kl. 19. Håber den lever op til mine forventninger, som dog er blevet lavere efter at have læst anmeldelsen.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: