“X-Men: The Last Stand” er et godt eksempel på hvad der sker når filmskaberne brainstormer og vælger at bruge samtlige ideer de kan komme i tanke om, uden en fornuftig sorteringsproces. Den sidste tredjedel af “X-Men” trilogien når derfor ikke nogle af de to forgængere til sokkeholderne.

På dvd får filmen en hæderlig behandling, uden at være overvældende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 The Insider 17 år siden

Agree to disagree :-)
War. War never changes.
Gravatar

#22 Michael Andersen 17 år siden

Tror jeg vil overtale Paul Greengrass til at genindspille "X-Men 3" og tracke filmen med Powells score fra Ratners version, og så vente på indlæg fra dig hvor du roser musikken til skyerne ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 The Insider 17 år siden

hehe
War. War never changes.
Gravatar

#24 El vez 17 år siden

Bare ryst lidt til tv-et med jævne mellemrum, så er han solgt :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 The Insider 17 år siden

Hold da ferie... jada! Tv-vibrator! Det er jo en genial idé!!
War. War never changes.
Gravatar

#26 Hive 17 år siden

Nå, jeg købte så 2-disc udgaven i dag... og selvom at filmen som helhed vandt lidt mere ind på mig ved gensyn, må jeg sige, at de slettede scener skuffede mig... de fleste af dem er blot scener der allerede er i filmen, men enten udvidede med et par sekunder - eller med et par sekunder hvor der er en alternativ dialog, som egentligt ikke ændrer på noget.

Der er dog et par flotte udvidelser til kampscener, som jeg ikke forstår der blev klippet... men ikke noget væsentligt. Mest væsentlig er nok en alternativ scene, som man så et brudstykke af i traileren, som virker meget bedre end det, de fyldte ind i stedet for.

Men der er ingen karakteropbyggende scener, ingen Pylocke der bruger sin psykiske daggert, ingen Juggernaut vs. Colossus (ja ok, jeg stoler nok lidt for meget på online rygter)...

Men det værste ved denne udgivelse er dog underteksterne! Føj for den lede hvor er de elendige; ord der mangler, tusind stavefejl, forkerte ord, forkerte navne(!) osv... det er altså for dårligt med sådan en stor (og dyr, 230 kr.!) film - og jeg har bestemt tænkt mig at klage til den danske distributør.
Gravatar

#27 blahblah 17 år siden

Psylocke er da ikke med i X-men 3...
Gravatar

#28 Hive 17 år siden

#27

Nej det skulle man ikke tro, men det er hun. Man ser hende bare ikke lave noget sjovt med sine kræfter, en skam at spilde en så sej karakter på sammenlagt 2-3 min cameo.
Gravatar

#29 thomas040 17 år siden

især når hun tilmed ....
dør
Failure is a zero out.
Gravatar

#30 thomas040 17 år siden

hun var faktisk min yndlingskarakter i tegneserien... nok mest fordi hun altid var i bad, eller så så sur ud... eller havde så stramt tøj på.. måske en kombi...:)
Failure is a zero out.

Skriv ny kommentar: